Gå til innhold

BK: Drammen Brannvesen, #14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil gjerne gi begge brannbildene dine litt samlet kritikk under ett.

 

Først av alt vil jeg si at dette bildet er det jeg likte klart best av de to. Det andre er litt statisk og livløst, til tross for flammene i bakgrunnen, og er for meg mer ett dokumentasjonsbilde enn ett fotografi for fotografiets skyld. Dette derimot, har jeg veldig stor sans for.

 

Dette bildet er fylt av action og dramatikk, sterke farger og kontraster fra de hissige flammene på høyre side til røyktåka til venstre, og sot, gnistregn og brannmannen som binder det hele sammen. Fargeforandringen i vannstrålen er også en fin effekt.

 

Jeg synes du har lyktes godt med dette bildet, det er veldig sterkt å faktisk skimte deler av interiøret i flammene, og det viser at det betaler seg å komme tett innpå det som skjer når man skyter action (exif i bildet sier du sto 9,5 meter unna - da må du ha kjent varmen ganske godt!).

Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemeldinga! :) Jeg er tilbøyelig til å være helt enig i det med dynamikk i dette bildet vs. #7. Det er 17-18 til i serien, så det blir nok flere variasjoner her i BK etter hvert.

 

Det var veldig godt og varmt, ja. Var såpass nærme at det kom en gnist og svei hull i kamerabaggen. :fun: (Utfordring til alle bagprodusenter der ute: lag en fotoveske i Nomex!)

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...