Gjest sunshine91 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har vært småforelsket i en gutt som går på skolen min i nesten ett år nå, og føler vel at det er på tide at det skjer noe. At jeg må ta litt initiativ selv, og prøve å komme i kontakt med ham. Jeg vet hva han heter, interesser og sånn, men kjenner ham ikke. Vi har aldri pratet sammen, men vi har noen gang hatt øyenkontakt. Hehe.. Så jeg bare lurer på, blir det dumt å legge ham til på Facebook, når han antageligvis ikke vet hvem jeg er? Jeg må jo snart ta å gjøre noe, så han blir oppmerksom på hvem jeg er. Lenke til kommentar
Alfa93 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Synes det er en god ide Da finner han ut hva du heter, hva du liker å drive med o.l, og det åpner også muligheten for chat Lykke til! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Altså, no offence, men alle jenter som HELT random legger meg til på face VET jeg er noenlunde interessert. Det sier seg selv; hvis du ikke kjenner personen (hvilket du ikke gjør) og ønsker å vite mer om han, så får du bare håpe at han ikke greier å legge sammen 1+1 (hvis du ønsker å holde interessen din skjult, that is). Jeg ville anbefalt å komme i prat med ham først, nå i juletider er det så lett å få kontakt med andre folk (spess på skolen). Det kan være alt fra skolerevy, julegaver, hva man skal gjøre i ferien osv. Om du ønsker å holde en foreløpig low profile bør du komme i kontakt med ham og SÅ legge han til. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Du har ingenting å tape på å legge ham til på Facebook. Det er noe i det Bandidos-Pelle sier, han kan skjønne at du er litt interessert, men det er vel strengt tatt ikke negativt hvis han gjør det? Kjenner uansett flere som har blitt sammen etter først ha snakket på facebook, for deretter selvfølgelig å fortsette praten face to face senere. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Legg han til. Hva er det verste som kan skje? Han dropper å legge deg til. Det må være en av den snilleste formen for avvising jeg kommer på. Lenke til kommentar
ebolacola Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvis han skjønner at du er interessert, er det jo enkel match. Ingen grunn til å unngå det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå