Gå til innhold

Lyden forsvinner uten grunn?

Anbefalte innlegg

Hei og hå, eg e tilbake for å få hjelp <3

Har oppstått et problem med lyden min, av og til forsvinner den på explorer (youtube og andre video ting), og spotify. På spotify får eg beskjed at Lydkortet mitt funker dårlig.

Men hovedproblemet mitt er det at når dette skjer så begynner ventrilo å henge seg opp, vær gang eg prøver å snakke der så henger den seg helt opp og eg kan ikkje høre noe på flere sekunder. Og ventrilo generelt blir veldig treigt. Det må ha en viss sammenheng siden det skjer alltid samtidig.

Men når dette skjer har eg forsatt lyd på ventrilo og spill generelt.

http://old.prisguide.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=94719. .

Der har du delene i pcen min, har bare hatt dette problemet med W7.

Endret av FinalHorror
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og hå, eg e tilbake for å få hjelp <3

Har oppstått et problem med lyden min, av og til forsvinner den på explorer (youtube og andre video ting), og spotify. På spotify får eg beskjed at Lydkortet mitt funker dårlig.

Men hovedproblemet mitt er det at når dette skjer så begynner ventrilo å henge seg opp, vær gang eg prøver å snakke der så henger den seg helt opp og eg kan ikkje høre noe på flere sekunder. Og ventrilo generelt blir veldig treigt. Det må ha en viss sammenheng siden det skjer alltid samtidig.

Men når dette skjer har eg forsatt lyd på ventrilo og spill generelt.

http://old.prisguide.no/calc_waggon.php?waggon_id=94719

Der har du delene i pcen min, har bare hatt dette problemet med W7.

Det oppsettet går rett til din bruker, ingen andre enn du kan se det, men jeg anbefaler at du installerer seneste drivere, som du finner på produsentens sider

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...