knutsen92 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Hei. Jeg satte opp min julegave i går. Innstallert og testet spill på Dirt 2, NFS Shift etc, alt går på max på en 40" FULL HD tv. Så jeg er iallefall utrolig fornøyd. Men så er vi til temperaturer da. Jeg har jo ikke peiling på sånt. Det har seg sånn at den forreste viften, altså power connecter greia til den var alt for kort. Så den fungerer da ikke. Da har igjen en vifte bak, strømforsyningsvifta og cpu vifta. Under load så øker alle temperaturene med 15 grader. Se vedlegg for IDLE temperaturer. Jeg kan ikke engang høre pcen min. Så det er jeg iallefall sykt fornøyd med! Den skal tross alt stå på veldig mye. Kan legge til en 3dmark 06 også da. Lav score? ;s Endret 21. desember 2009 av knutsen92 Lenke til kommentar
zebe Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Temperaturene ser helt fine ut, tror ikke du skal bekymre deg for de. 3Dmark06 scoren er ikke den beste, men helt ok for ditt system mener jeg. Du kan jo alltids overklokke om du ikke er fornøyd med ytelsen i spill, eller eventuelt legge til ett til skjermkort og kjøre crossfire. 2 Radeon HD 5770 i Crossfire gir sammenlagt samme ytelse som et Radeon HD 5870. Endret 31. desember 2009 av zebe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå