Gå til innhold

Inkmann tvilsom nettbutikk


Anbefalte innlegg

www.inkmann.no

 

 

Bestillte sort laser toner, hos Inkmann, etter å ha fått bekreftet lagerstatus ved e-post.

 

2 uker senere, har intet skjedd, og varen blir avbestillt via support siden deres.

 

5 månder senere sender dem leveringsbekreftelse på at varen er sendt!

 

NB Useriøs nettbutikk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men kan fort bli useriøst hvis det baller på seg ytterligere? Gjelder nok å være "på vakt" overfor slike rotekopper, dvs. så det ikke utvikler seg til straffegebyr for ubetalt/uavhentet pakke, trussel om inkasso osv. (anntar at trådstarter muligens ikke har interesse av varen lengre?)

 

Mulig jeg maler fanden på veggen, men ville i allefall hvis mulig sikret meg utskrift fra evt. webshop-konto og/eller email

Lenke til kommentar

Tror nok dette ordner seg med en rask telefon/e-post til Inkmann. For du prøvde vel det før du logget på her for å fortelle at de er så utrolig useriøse?

 

Alt for mange kunder hisser seg opp over småfeil som alle kan gjøre, uten at forhandleren i det hele tatt har fått mulighet til å ordne opp. Det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Tror nok dette ordner seg med en rask telefon/e-post til Inkmann. For du prøvde vel det før du logget på her for å fortelle at de er så utrolig useriøse?

 

Alt for mange kunder hisser seg opp over småfeil som alle kan gjøre, uten at forhandleren i det hele tatt har fått mulighet til å ordne opp. Det blir for dumt.

 

 

Vel.

 

 

Pent skrevet, ansatt?

 

1: Varen ble bestilt etter e-post kontakt med inkmann, der inkmann bekreftet at denne var på lager, og at varen ville bli sendt ut i løpet av bestillings dagen \ klargjort for sending. Det ble gitt beskjed om at det hastet, var kritisk at denne kom fort.

 

2: To uker er gått, ingenting har skjedd, da er man langt over dårlig leveringsnivået.

Skaden var skjedd, og varen ble avbestilt.

 

3: Inkmann svarte aldri på denne avbestillingen.

 

4: 5 månder senere blir varen sendt. (etter 5 månder, er det ikke logisk å sende en e-post å sjekke om kunden fortsatt sitter å venter på varen, om ikke avbestillingen er lest? )

 

Så Marekatten, om du syntes dette er utrolig seriøst av en nettbutikk, så kan du handle der, og heller la andre som leser det jeg skriver få gjøre seg opp sin egen mening, om dette er butikken for dem.

Lenke til kommentar
Tror nok dette ordner seg med en rask telefon/e-post til Inkmann. For du prøvde vel det før du logget på her for å fortelle at de er så utrolig useriøse?

 

Alt for mange kunder hisser seg opp over småfeil som alle kan gjøre, uten at forhandleren i det hele tatt har fått mulighet til å ordne opp. Det blir for dumt.

 

 

Vel.

 

 

Pent skrevet, ansatt?

Det er pent hvordan du bekrefter akkuratt det han sier.

 

E-post systemer er ikke perfekte, og mailer går tapt, når du ikke fikk svar, så gadd du ikke sende en mail til for å dobbeltsjekke, eller er din tid for verdifull?

Prøvd å kontakte dem etter at du fikk leveringsbekreftelse, jeg tviler på at de er vanskelige på å ordne opp i dette.

 

Du hadde gått rett i dårlig-kunde gruppen om du handler hos meg med instillingen "Uansett hva som skjer er det din feil, det er ditt ansvar at mine beskjeder kommer frem dit de skal, og dobbeltsjekking gidder jeg ikke"

Lenke til kommentar

Bra at erfaringen dreies mot at kunden har gjort galt.

 

Hva er poenget med å legge inn erfaringer under Butikker og verksteder på HW, når det er kunden som har feil?

 

Du kunne gjort det, og du kunne gjort datt.

 

Så det faller til grunn at det er kunden som er feilen.

 

 

Tråden kan raskt summeres til at dette hadde ikke skjedd, om du ikke hadde bestilt.

Lenke til kommentar

Tråden kan summeres i at du ikke har noenting du skulle ha sagt, så lenge du ikke aktivt har gjort noenting som helst når du hadde grunn til å anta at de ikke hadde mottatt din beskjed. Syting er det ingen som vil høre på uansett.

 

EDIT: Tar jeg feil om jeg antar at du ikke har prøvd å gjøre noe med situasjonen enda, eller har du prøvd å kontakte dem og fått avslag om at dette skal ordnes opp i?

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Brukte kontaktskjemaet begge gangene på deres egen nettside.

 

Kan legge til at dette er kontakt informasjonen Flimzes

for hvordan dem skal kontaktes.

 

Vår postadresse:

Handel & Tjenester AS

Avd. Inkmann.no

Postboks 14

2435 Braskereidfoss

 

E-post: post(a)inkmann.no

Org.nr.: 890 280 862MVA

 

Får legge til denne reklamen på siden deres også

 

Bestill før kl. 12.00, og vi sender din bestilling samme dag.

Endret av wildcat
Lenke til kommentar
Pent skrevet, ansatt?

Ja, jeg er ansatt. Men ikke hos Inkmann. Det kan flere på forumet bekrefte. Akkurat hvor jeg er ansatt er ikke relevant, men at du slenger ut en slik påstand når noen skriver noe du ikke liker, bekrefter bare hva jeg trodde om deg til å begynne med. Takk for det.

 

Bra at erfaringen dreies mot at kunden har gjort galt.

Hva er poenget med å legge inn erfaringer under Butikker og verksteder på HW, når det er kunden som har feil?

Ærlig talt, vi prøver faktisk å hjelpe deg. Vi har skrevet at de mest sannsynlig ordner opp om du gir beskjed om du faktisk har avbestilt denne ordren. Det hadde tatt deg maks like lang tid som det tok deg å skrive klageinnlegg på forumet, og du hadde sluppet å skrive surmagede svar tilbake til oss som bruker av vår tid til å hjelpe deg.

 

Når du skriver et innlegg på et forum, så ønsker du ærlige svar, ikke sant? Eller ønsker du bare svar som duller med deg og stakkars deg som har opplevd dette? Alle bedrifter kan gjøre feil, og skulle alle som opplever småting som dette skrive klageinnlegg på diskusjonsforum før bedriften hadde fått mulighet til å ordne opp (noe de vanligvis gjør) så hadde disse sidene blitt fylt opp med småsyting.

 

Skjerp deg...

Lenke til kommentar
Pent skrevet, ansatt?

Ja, jeg er ansatt. Men ikke hos Inkmann. Det kan flere på forumet bekrefte. Akkurat hvor jeg er ansatt er ikke relevant, men at du slenger ut en slik påstand når noen skriver noe du ikke liker, bekrefter bare hva jeg trodde om deg til å begynne med. Takk for det.

 

Bra at erfaringen dreies mot at kunden har gjort galt.

Hva er poenget med å legge inn erfaringer under Butikker og verksteder på HW, når det er kunden som har feil?

Ærlig talt, vi prøver faktisk å hjelpe deg. Vi har skrevet at de mest sannsynlig ordner opp om du gir beskjed om du faktisk har avbestilt denne ordren. Det hadde tatt deg maks like lang tid som det tok deg å skrive klageinnlegg på forumet, og du hadde sluppet å skrive surmagede svar tilbake til oss som bruker av vår tid til å hjelpe deg.

 

Når du skriver et innlegg på et forum, så ønsker du ærlige svar, ikke sant? Eller ønsker du bare svar som duller med deg og stakkars deg som har opplevd dette? Alle bedrifter kan gjøre feil, og skulle alle som opplever småting som dette skrive klageinnlegg på diskusjonsforum før bedriften hadde fått mulighet til å ordne opp (noe de vanligvis gjør) så hadde disse sidene blitt fylt opp med småsyting.

 

Skjerp deg...

 

 

Svarte bare tilbake i samme stil som du ga meg. Spydig.

(Men det kan også helt sikkert diskuteres, hvordan du mente det,og hvordan jeg opplevde det) Og hva som tilsutt var fakta.

 

Poenget mitt med tråden var ikke at noen skulle syntes synd på noen, det var å skrive en erfaring. Intet mer.

 

 

Jeg skjønner mer og mer at det er jeg som sitter i BMW'n

 

http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/...8910088_400.jpg

 

 

(Marekatten - Moderatorer, mest sannsynligvis har jeg brutt rettningslinjene for å legge inn ett topic under denne kategorien på HW, og tråden kan slettes)

Endret av wildcat
Lenke til kommentar

Vet ikke, men de spekulerer muligens i at kunden ikke orker styre med det og evt. stå for retur-kostnader. Dessuten "får man liksom før eller siden brukt for blekk/toner etc."

 

Ventet en gang i 2 måneder (annen nettbutikk) og selv om jeg ikke hadde avbestillt (skulle ha varen) ble jeg alikevel kontaktet av butikken som lurte på om jeg fortsatt var interessert. Å bare sende avgårde en vare 5 måneder etter bestillingstidspunkt fremstår ikke som god forretnings-praksis

 

Forøvrig bør nok trådstarter kontakte Inkmann ang. denne forsendelsen selv om det er "surt"

 

Uavhentede bestillinger

 

Ved uavhentede pakker vil kunden bli ilagt et gebyr pålydende kr. 100,- for uavhentet vare, samt frakt begge veier, for å dekke våre kostnader i forbindelse med brudd på avtale.

 

Dvs. selv om du i sin tid avbestillte (14 dagger etter bestillingen) mener Inkmann åpenbart noe annet, siden de har sendt pakken. Gjør du ikke noe, kan de bale på seg med gebyrer etc.

Endret av Mekkus
Lenke til kommentar

Sky Inkmann som pesten.

 

ventet i månedsvis på blekkpatroner for ca ett eller to år siden.

 

Etter ett par måneder sendte jeg avbestilling, fikk svar at blekkpatronene var sendt.

 

Ventet 2 nye måneder før jeg fikk dem.

 

Emailen flommer over av spam fra Inkmann, får heller ikke deaktivert dette tullet hos dem, skal aldri bestille noe derfra mere.

 

Inkmann er noen useriøse selgere, nærmest som pøbler å regne.

 

Totalt uten kundevennlighet, eller forståelse.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg bestilte lasertoner fra dem for 4 uker siden, men har ikke hørt en lyd siden.

Har sendt dem 2 beskjeder via websiden deres, men absolutt ingen svar.

 

Dette er ikke godt nok, spesielt ikke når det står "Garantert strakslevering!" under produktet jeg bestiller.

 

Kommer aldri til å bestille herfra noe mer.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte lasertoner fra dem for 4 uker siden, men har ikke hørt en lyd siden.

Har sendt dem 2 beskjeder via websiden deres, men absolutt ingen svar.

 

Dette er ikke godt nok, spesielt ikke når det står "Garantert strakslevering!" under produktet jeg bestiller.

 

Kommer aldri til å bestille herfra noe mer.

 

Prøv heller InkClub. Har bestilt flere ganger hos dem. Ingen problemer.

Endret av DDT
Lenke til kommentar

 

Når du skriver et innlegg på et forum, så ønsker du ærlige svar, ikke sant? Eller ønsker du bare svar som duller med deg og stakkars deg som har opplevd dette?

 

(off topic)

Det forumet er det ihvertfall et stort marked for!. sign me up:-)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...