martin9 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei Har internet explorer 8 nå, og vil gjerne ha tilbake explorer 6. Men m\når jeg prøver å installere den kommer det opp: En nyere versjon av Internet Explorer finner på datamaskinen, og så stopper installasjonen. Vet noen hva jeg kan gjøre for å få tilbake den gamle exploreren? Hilsen Martin Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Får jeg spørre hvorfor du vil ha noe såpass dårlig som IE 6? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Vet noen hva jeg kan gjøre for å få tilbake den gamle exploreren? Du kan reinstallere Windows XP ... Men, seriøst, hvorfor vil du ha tilbake IE6? Det finnes veldig mange gode grunner til å ikke lenger bruke IE6, og knapt noen for å fortsette med det. Hvis du ikke liker IE8, hva med å prøve Firefox, Safari eller Chrome? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det finnes ingen god grunn til å bruke IE6 bortsett fra intranett som ikke støtter andre nettlesere. Er dette til privat bruk vil jeg rett og slett anbefale å legge IE6 bak deg og gå videre med livet ditt. De fleste som gjør dette snur seg ikke tilbake. Finnes massevis av alternativer; Firefox, Opera, Chrome, Safari og IE8 for å nevne noe Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvis det er noen legacy websider som du er avhengig av i jobbsammenheng eller lignende, fant jeg denne siden: Install multiple versions of IE on your PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå