Gå til innhold

Trenger hjelp til å gå over mitt forslag (haster)

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg fikk tak i et 5870 kort!!!! (Hadde det fysisk hos Datakjeden Stavanger, så jeg fikk de til å sende meg det)

Så nå trenger jeg de andre delene mine ASAP :) Derfor vil jeg bestille kun fra Netshop, pga hentedisk i Oslo dagen etter. Vil ikke risiskere å ikke få delene før jul...

Her er det beste oppsettet jeg klarte å finne til min prisklasse:

Lancool PC-K62, Miditower, Sort 695,-

ASUS M4A79T Deluxe, Socket-AM3, DDR3 1325,- Valgte dette + 965BE pga. 16x16 CF støtte.

AMD Phenom II X4 965 Black Edition 125W 1525,-

OCZ DDR3 4 GB Platinum Dual Channel i5 925,-

OCZ 60 GB SSD 2,5" S-ATA II TRIM/GC, Agility Series 230MB/135MB sec, 64MB 1875,-

+ Thermal Paste 65,-

Totalt 6.410,-

HD+PSU+ annet har jeg fra før...

1. Er det bra valg av HK? Jeg ser for meg å oppgradere til 2x5870 senere...

2. Passer minnet?

3. Vet at alle anbefaler Intels SSD, men den har de ikke på lager og jeg vil ha det før jul og fra den butikken. Tror denne skulle være et bra alternativ?

Fint om noen kunne ha sett over oppsettet for å sjekke kompabilitet, og tar gjerne imot alt av innspill på om dette blir et bra oppsett..:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Pga. planer om fremtidig CF med to HD5870 hadde jeg valgt dette HK fra Gigabyte med større mellomrom mellom PCI-Ex16-sporene. Synes også ASUS har tendenser til å være lovlig trege med driveroppdateringer, BIOS o.l. til kortene sine. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=120820

2. Minnet bør passe, uten at jeg kan garantere det. Ellers har Netshop disse brikkene fra OCZ tilpasset nettopp den CPUen du har valgt. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=135102

3. Aner ikke desverre.

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...