Gjest Rastløs Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei! Jeg har et lite problem med dama om dagen. Vi har vært sammen i snart 2 år og har det veldig fint sammen. Problemet er dog det seksuelle - hun er særdeles sjeldent kåt. Har hatt det samme problemet helt siden vi ble sammen, men i begynnelsen trodde jeg bare det var fordi hun hadde et veldig anstrengt forhold til kroppen sin. Når det er sagt så har hun en helt fanastisk fin kropp, og hun vet det egentlig selv, men hun har alltid hatt problemer med å vise seg frem, spesielt naken. Det er faktisk først det siste halvåret at jeg faktisk har fått lov til å se henne naken. En annen ting er det at hun ofte får soppinfeksjoner, og selv om det er noen måneder siden hun sist hadde dette så har vi ikke hatt sex siden september, noe jeg syns er veldig synd. Har tatt dette opp med henne, men da ender jeg bare opp med dårlig samvittighet siden hun sier hun ikke får gjort noe med problemet, selv om jeg sier at hun faktisk må gå til gynekolog. Hjelper i alle fall ingenting å bare gå på en soppkur hver gang hun får infeksjon og håpe at hun ikke får det igjen. Derfor har vi egentlig sluttet å ha sex, og har ikke hatt sex siden september, noe jeg syns er veldig synd. Istedet pleier vi å gjøre det med hånda eller munnen på hverandre, men nå har lysten hennes for dette også dabbet veldig av. Mange vil kanskje tenke at vi trenger noe nytt og spennende, men hun har kjøpt seg en dildo som jeg bruker på henne noen ganger, og hun sier at hun synes det er veldig deilig. Problemet er jo at vi gjør det kanskje 1-2 ganger annenhver uke, noe som etter min mening er altfor lite. Når jeg i tillegg syns hun er utrolig digg, så er det ikke akkurat lett å ikke ha lyst på henne. Tok dette opp med henne senest i dag og hun sa at hun ofte bare følte at hun ikke hadde lyst, selv om jeg prøver så godt jeg kan å tenne henne. Hun sier bare det at hun ofte tenker på moren eller faren sin og at det fjerner all lysten hennes til å gjøre noe seksuelt. Det er jo klart at det ikke akkurat er turn-on, men det skal da ikke være sånn at man er lite seksuelt aktive bare fordi man tenker på foreldrene sine en gang iblant? Vil også understreke at vi har det veldig hyggelig sammen ellers, og at når vi først gjør noe seksuelt, så er det veldig bra. Problemet er altså at vi, etter min mening, gjør det altfor sjeldent, og vi har jo ikke sex lenger. Det er for all del ikke meningen å virke egoistisk, men jeg kan rett og slett ikke noe for at jeg er tent mye oftere enn henne, og jeg kan jo bare gjøre det på meg selv, men når man faktisk er sammen med en kjempefin jente, så er det jo ganske kjipt å måtte ty til sin egen hånd. :/ Vet ikke helt hvilken vei jeg håper å komme med dette, men jeg må bare få utspring for tankene mine et eller annet sted, og jeg forventer ikke noe fasitsvar på hva som kan gjøres, men tips og hjelp tas selvfølgelig imot med stor takk. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det er veldig bra at du tar skrittet med å kommunisere med henne. Kommunikasjon er det viktigste i et forhold og for et bra sexliv. Jeg føler det ligger noe mer under, noe hun kanskje ikke forteller. Du må få henne til å åpne seg totalt om hvorfor hun har døende (utdødd?) sexlyst. Det er nødt til å gå forbe "mamma og pappa". Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei Jeg er nok "den jenta", selv om det ikke er fult så "ille". Jeg har ikke alltid lyst å ha sex med kjæresten min (For tiden er det faktisk veldig skjelden) . Og jeg sliter veldig med å finne ut hva grunnen egentlig er, men jeg tror at det for meg er regelrett psykisk. At det er så mange hindringer inni hodet mitt at jeg ikke klarer å nyte sexen. Jeg er ofte kåt, men klarer ikke å handle på det. Da sier jeg heller til kjæresten min at jeg ikke er kåt, enn å såre han med å si at jeg egentlig vil, men ikke får det til... (Ja, jeg vet - det rima...) Det jeg skal fram til, er at det er såååå mye som spiller inn på kvinners seksualitet at den eneste måten du kan finne ut av det på er at hun åpner seg totalt for deg og forteller hva som er det egentlige problemet... Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har vært sammen med dama mi i litt over 2 år. Vi har aldri hatt sex i form av penetrasjon. I starten hadde vi mye oral-sex og bruk av hendene. Men det ble mer og mer at jeg "mottok". Og mindre av det også, etterhvert som tiden gikk. Jeg har vel faktisk ikke tilfredsstilt henne siden sist påske eller noe i den dur. Spør selvfølgelig om det er greit at det er sånn, vil jo gjerne tilfredsstille henne også. Anngående penetrasjon-sex har jeg vært tålmodig og gitt henne tid. Hun hadde en litt vond opplevelse først gang, så jeg har forståelse for det. Jeg blir tilfredsstilt sånn annenhver helg eller noe sånt. For min del, er det nok. Jeg vil ikke mase på henne om sex. Jeg vil ikke gi henne noe skyld, som kan gjøre at det blir enda vanskeligere. Hun sier at p-pillene har en bivirkning som gir nedsatt sexlyst, og det stemmer jo, det står på pakningsvedlegget. Når hun har mens og ikke bruker p-piller virker hun litt kåtere, men da vil hun ikke ha sex. (Hun vil ikke motta) Det har jeg forståelse for. Så, vel, siden hun sliter med nedsatt sexlyst, så gikk jeg heller mer ned på hennes nivå. Det funker ikke at man har så forskjellig "libido". Så siden det er vanskelig for henne få mer sexlyst, så tenkte jeg at jeg kunne få litt mindre i stedet. Jeg har jobba med det, og har ikke så mye sexbehov lenger. Eller, mye mindre enn jeg hadde før hvertfall. Jeg nekter å mase på henne, hun skal ikke gjøre ting hun ikke har lysten til. I stedet skal vi ha en rolig utvikling. Hennes lyst kan gå litt opp, min kan gå litt ned. Så møtes vi på halvveien. Sex er forskjellig, noen bygger forholdet på det, andre ikke. Jeg gjør ikke det. For meg er det bare en filleting, sånn egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Glemte å si at forholdet er strålende ellers. Vi kranger aldri (ikke at det er så negativt å krangle, men likevel. Vi kan kommunisere på et rolig nivå. Eller... Jeg er hvertfall ekspert på unngå krangler, og provoserer aldri til krangling, selv om hun er irritert. ) , og vi gleder oss til å møtes hver helg. Vi kan finne på ting sammen, men viktigst av alt, vi kan også kjede oss sammen, uten at vi skylder på hverandre for å være kjedelig. Men som sagt, forholdet er flott. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 ARgh, dumt at man ikke kan redigere gjestepost. Uansett. Hva jeg egentlig ville si: Du er ikke alene. Men det går fint an å prøve å fikse på seg selv også, og ikke bare "fikse" på dama si. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Biffen_* Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har aldri vært i noe fast forhold, men når jeg etterhvert går in i et forhold, håper jeg faktisk det blir med en jente som beskrevet av gjesten over. Kanskje jeg brenner meg her, men jeg kan absoulutt ikke se at jeg skulle ha behov for å ha sex stort mer enn 1 gang i uken. Kanskje hver 10. dag. Nærhet og kosing har jeg dog større behov for. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har aldri vært i noe fast forhold, men når jeg etterhvert går in i et forhold, håper jeg faktisk det blir med en jente som beskrevet av gjesten over. Kanskje jeg brenner meg her, men jeg kan absoulutt ikke se at jeg skulle ha behov for å ha sex stort mer enn 1 gang i uken. Kanskje hver 10. dag. Nærhet og kosing har jeg dog større behov for. Let me guess... Du er jomfru? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Biffen_* Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg har aldri vært i noe fast forhold, men når jeg etterhvert går in i et forhold, håper jeg faktisk det blir med en jente som beskrevet av gjesten over. Kanskje jeg brenner meg her, men jeg kan absoulutt ikke se at jeg skulle ha behov for å ha sex stort mer enn 1 gang i uken. Kanskje hver 10. dag. Nærhet og kosing har jeg dog større behov for. Let me guess... Du er jomfru? Nei, men jeg har selvkontroll. Og jeg har allergi mot sex slik det fremstår i samfunnet i dag. Som sagt tar jeg noen forbehold, da jeg aldri har vært i et fast forhold. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Biffen_* Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg har aldri vært i noe fast forhold, men når jeg etterhvert går in i et forhold, håper jeg faktisk det blir med en jente som beskrevet av gjesten over. Kanskje jeg brenner meg her, men jeg kan absoulutt ikke se at jeg skulle ha behov for å ha sex stort mer enn 1 gang i uken. Kanskje hver 10. dag. Nærhet og kosing har jeg dog større behov for. Let me guess... Du er jomfru? Nei, men jeg har selvkontroll. Og jeg har allergi mot sex slik det fremstår i samfunnet i dag. Som sagt tar jeg noen forbehold, da jeg aldri har vært i et fast forhold. Forøvrig er jeg interessert i å høre hva du legger til grunn for denne antagelsen? Alle som ikke setter sex like høyt på listen over viktige ting i livet som deg, må nødvendigvis være jomfruer? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 synd å måtte havne i en slik situasjon.. hadde jeg vært i lag med en som ikke ønsket sex, så hadde jeg funnet andre alternativer. For min del er sex og kos viktig i et forhold. hvis du gir henne oralsex og liker dette, så kan ikke jeg skjønne annet at hun må være klar for en runde. Diskuter dette med henne og ha sex.. kanskje noe rolig og fint.. om hun har mye soppinfeksjon, så kanskje be hun slutte å vaske seg SÅ mye nedentil.. om hun gjør dette. Eller ikke bruk såpe. Dem som vasker for nøye.. og hver dag.. dem får oftere infeksjon. glad jeg bare finner kåtinger, men lykke til:) Dere finner ut av dette! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Let me guess... Du er jomfru? Nei, men jeg har selvkontroll. Og jeg har allergi mot sex slik det fremstår i samfunnet i dag. Som sagt tar jeg noen forbehold, da jeg aldri har vært i et fast forhold. Forøvrig er jeg interessert i å høre hva du legger til grunn for denne antagelsen? Alle som ikke setter sex like høyt på listen over viktige ting i livet som deg, må nødvendigvis være jomfruer? Det var en type "jomfruelig" kommentar. Sex og intimitet er viktig i et forhold, og det er en naturlig reaksjon på samvær med en kvinne. Dog har det utviklet seg til å bli noe mellom følelnde mennesker heller enn formeringsinnstinkt, men det er jo bare koselig ^^ Å uttale seg om at man bare vil trenge seg annenhver uke eller så, er egoistisk. Hva om damen du finner deg helst til ha seg hver dag? Skal hun gå etter dine ønsker, eller skal dere lage kompromiss og du må "ofre" deg et par ganger i uken? Jeg er sikker på at du kommer til å få et annet syn på sex når du gjør det med en som er glad i. Det blir feil å uttale seg om seg selv og sine sexvaner i et framtidig forhold når du aldri har vært i et forhold og ikke vet hva du snakker om. om hun har mye soppinfeksjon, så kanskje be hun slutte å vaske seg SÅ mye nedentil.. om hun gjør dette. Eller ikke bruk såpe. Dem som vasker for nøye.. og hver dag.. dem får oftere infeksjon. Det skal ikke brukes såpe i underlivet. Men hyppig soppinnfeksjon bunner ut i mye rart. For mye vasking, for lite vasking, smitte ved samleie, antibiotika etc. Og noen har dessverre kroniske soppinfeksjoner, og de går som regel på sterkere kurer enn jeg f eks trenger. Jeg ville sikkert bare brukt Canesten i en uke eller så, men noen må gjennom kraftige kurer. (Og btw, det er vanlig prosedyre å vaske seg i underlivet hver dag...) Lenke til kommentar
Gjest Guest_Biffen_* Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Let me guess... Du er jomfru? Nei, men jeg har selvkontroll. Og jeg har allergi mot sex slik det fremstår i samfunnet i dag. Som sagt tar jeg noen forbehold, da jeg aldri har vært i et fast forhold. Forøvrig er jeg interessert i å høre hva du legger til grunn for denne antagelsen? Alle som ikke setter sex like høyt på listen over viktige ting i livet som deg, må nødvendigvis være jomfruer? Det var en type "jomfruelig" kommentar. Sex og intimitet er viktig i et forhold, og det er en naturlig reaksjon på samvær med en kvinne. Dog har det utviklet seg til å bli noe mellom følelnde mennesker heller enn formeringsinnstinkt, men det er jo bare koselig ^^ Å uttale seg om at man bare vil trenge seg annenhver uke eller så, er egoistisk. Hva om damen du finner deg helst til ha seg hver dag? Skal hun gå etter dine ønsker, eller skal dere lage kompromiss og du må "ofre" deg et par ganger i uken? Jeg er sikker på at du kommer til å få et annet syn på sex når du gjør det med en som er glad i. Det blir feil å uttale seg om seg selv og sine sexvaner i et framtidig forhold når du aldri har vært i et forhold og ikke vet hva du snakker om. Etter litt research ser jeg jo at denne diskusjonen ikke vil føre noe sted, da vi to tilsynelatende er to ekstreme motpoler på dette området. Jeg har nok mindre seksuell erfaring enn jevnaldrende gutter på min alder, men dette er også noe jeg har valgt. Jeg er i starten av 20-årene, og har både hatt ONS og sex med en kvinne jeg, som du skriver, er glad i. At jeg ikke har vært i et fast forhold, utelukker ikke at jeg har hatt gode venninner. I perioder hvor sexlivet mitt kun har involvert meg selv, har jeg onanert 1-3 ganger per 2 uker, hvilket har vært tilstrekkelig. Gjør jeg det mer enn det får jeg problemer med å bli skikkelig kåt. Da gjøres det av vane. Jeg regner med at dette er representativt for et forhold hvor jeg har "fri" tilgang på sex. Du misforstår meg også på det punktet at jeg faktisk understreker at behovet mitt for nærhet og kos er større enn det rent seksuelle. For meg går det helt fint å være intim med en jente jeg er glad i, uten at det skal ende med sex. Greit nok at kyssing og beføling er menneskeartens parringsdans, men det går helt fint å kose litt uten å ha sex som et mål. Dessuten er det mye morsommere å bygge opp litt spenning og forventninger, enn å gjøre sex til en vane. Selv jeg som ikke har vært i et fast forhold skjønner at det handler om å gi og å ta. Derfor er ikke det du skisserer noen reell problemstilling. Jeg vil aldri befinne meg i en situasjon hvor jeg er i et forhold med en sexgal nymfoman, som krever sex daglig, og skal ha meg med på alt fra golden showers til rimming og andre primitive aktiviteter. Sex er viktig, men kommunikasjon og nærhet er viktigere. Det er min oppfatning. Biffen Lenke til kommentar
mortania Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Selv jeg som ikke har vært i et fast forhold skjønner at det handler om å gi og å ta. Derfor er ikke det du skisserer noen reell problemstilling. Jeg vil aldri befinne meg i en situasjon hvor jeg er i et forhold med en sexgal nymfoman, som krever sex daglig, og skal ha meg med på alt fra golden showers til rimming og andre primitive aktiviteter. Sex er viktig, men kommunikasjon og nærhet er viktigere. Det er min oppfatning. Biffen Det jeg mener er at alt stilles i et annet syn når man er i et fast forhold mot å ha seg med venninner. Det var ikke akkurat "jeg er glad i deg, kompis" jeg tenkte på. Tenkte mer i den retningen "jeg elsker deg, kjære". Å ha sex hver dag gjør en neppe til en sexgal nymfoman med forkjærlighet for golden showers og rimming. Dog ser jeg ikke noe gale i dette, folk skal få gjøre akkurat som de vil så lenge de ikke skader noen. Jeg føler en liten fiendtlighet mot mennesker som er glad i sex, kanskje jeg feiltolker deg. Jeg sitter ikke her og sier "du er teit fordi du ikke kommer til å ha sex ofte nok", men jeg synes det er feil at du uttaler deg om en situasjon du ikke har vært i (fast forhold, ikke "jeg er glad i venninnene mine"). Venner man har sex med er noe helt annet enn kjærester. Jeg har sex med venner, og behovet mitt nå er ikke like stort som da jeg hadde type, men jeg skulle da ønske jeg kunne hatt det oftere fordiom, rett og slett fordi jeg liker å ha sex (Det gjør meg ikke til en sexgal nymfoman) Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hei Jeg er nok "den jenta", selv om det ikke er fult så "ille". Jeg har ikke alltid lyst å ha sex med kjæresten min (For tiden er det faktisk veldig skjelden) . Og jeg sliter veldig med å finne ut hva grunnen egentlig er, men jeg tror at det for meg er regelrett psykisk. At det er så mange hindringer inni hodet mitt at jeg ikke klarer å nyte sexen. Jeg er ofte kåt, men klarer ikke å handle på det. Da sier jeg heller til kjæresten min at jeg ikke er kåt, enn å såre han med å si at jeg egentlig vil, men ikke får det til... (Ja, jeg vet - det rima...) Det jeg skal fram til, er at det er såååå mye som spiller inn på kvinners seksualitet at den eneste måten du kan finne ut av det på er at hun åpner seg totalt for deg og forteller hva som er det egentlige problemet... Du bør gjøre det motsatte. han blir neppe såret av at du vil men ikke får til, men at du aldri blir kåt kan være problematisk. Om du blir kåt så veit han hvertfall at det er noe mellom dere:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg