olsen_st Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Passer dette, eller finnes det noen regel som sier kun mørke bukser eller no? Tenker ellers å ha svarte sko, lyseblå skjorte, svart slips og en blazer som er en mellomting mellom navy og sort. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 1: Hva det passer seg å gå med kommer helt ann på julebordet. Går alle andre med dress vil det se dumt ut om du møter opp i chinos, men er det litt mer uformelt går det greit. 2: Når du sier lyse, mener du da beige? 3: Hvis du mener beige chinos: Svart og beige passer dårlig sammen, bruk brune sko i stedet. 4: Det finnes ikke en mellomting mellom navy og sort. Sort kan ikke ha andre farger i seg, for da er det ikke sort lenger. Jeg gjetter på at den er veldig mørkeblå. 5: Sort og mørkeblå passer dårlig sammen, og særlig hvis blåfargen er veldig mørk. Bruk et slips i en annen farge. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Ville ikke brukt\kombinet chinos med de andre plaggene du har nevnt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Er du seriøs eller? Navy blazer og beige chinos er jo bare en av de mest klassiske og sikre kombinasjonene man kan bruke, men hva gjør vel det... Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Lyse chinos er vel feil på denne årstiden. Jeg ville brukt noe annet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Lyse chinos er ikke FEIL. Det ser bare ikke så lurt ut på vinteren. Men det er klart, har man noe annet funker det bedre. Personlig ville jeg aldri hatt på meg noe annet enn dress. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Ei dressbukse i bomull litt lysare? Gråtoner kanskje. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 En flanellbukse i en mellomgrå tone passer fint til både vinter og navy blazer. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Så ikke de siste postene her før nå, men jeg gikk faktisk for en grå bukse (bomull tror jeg), hvit skjorte, veldig mørkeblå blazer og sløyfe med en slags lilla farge (adventsfargen). Hadde også på svarte sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå