94niklas94 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei jeg har elektriske trommer som jeg lurer på om jeg kan la outputten rett på pcen, output kabel er samme kabel som det er på hodetelefoner. Går det ann å ta opptak fra denne kabelen å inn på pc. i så fall hvordan?? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hvis jeg forstod det riktig skal kabelen skal inn i inputt (AUX) inngangen på pc-en. Endret 22. desember 2009 av martin808 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Japp, putt trommene dine i "line in" typisk markert blå på de fleste maskiner, som martin808 viser. Hvis du bruker bærbar kan du putte trommene i mikrofoninngangen. Lenke til kommentar
94niklas94 Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Hvis jeg forstod det riktig skal kabelen skal inn i inputt (AUX) inngangen på pc-en. Ganske riktig Japp, putt trommene dine i "line in" typisk markert blå på de fleste maskiner, som martin808 viser. Hvis du bruker bærbar kan du putte trommene i mikrofoninngangen. Hvordan skal jeg ta opptak når jeg har puttet trommene i mikrofoninngangen?? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvorfor ikke i Line in med bærbar? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvorfor ikke i Line in med bærbar? Fordi line-in ikke er spesielt vanlig på bærbar. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ta opp trommingen din i f.eks. audacity. http://audacity.sourceforge.net/?lang=nb Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvorfor ikke i Line in med bærbar? Fordi line-in ikke er spesielt vanlig på bærbar. Aaah, jeg har det på min hvertfall, selvom jeg har mikrofonen på mikrofoninngangen Hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Mic-inngangen har gjerne skrudd opp volumet noen hakk, mens linje-inn ikke har det. Men i dag er det meste softwarestyrt, så det er egentlig ingen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå