anbar Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 hei. ikonene mine på skrive bordet har alle fått en winzip ikon over seg... meget irriterende... for man får ikke dem vekk ved å bytte dem, eller avinstallere winzip... har også et annet proble... kjører win me på denne maskinen... hvordan fikser man at man ikke behøver å skrive inn passord når man starter datamskinen.. på forhånd takk Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Få vekk Windwos ME forter en fortset, full av feil og mangler. Dårligste versjonen av Windows Microsoft har laget etter Windows 3.1 og 3.11 Lenke til kommentar
Counter Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 det med ikonene er nok virus, og riktig nok FÅ VEKK ALT SOM HAR MED ME og gjøre!! Lenke til kommentar
anbar Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 hm... jeg skal nok prøve å få vekk me, trenger bare win2000 norsk eller xp norsk for å oppgradere, det kommer... men ikke noe mer konstruktivt jeg kan prøve på? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Du må sikkert gjennopprette ikon-cahcen. Det gjer du ved hjelp av f.eks tweakui! Lenke til kommentar
abene Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Repair (Rebuild Icons) i Tweak UI vil nok fikse dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå