2r@rn3 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Lenge siden sist jeg postet noe... Er for tiden opptatt av sort/hvitt bilder med varianter. Her er et par bilder av en hest. Jeg er litt spent på hva dere synes om utsnitt/komp på bilde nr 2... Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Tøffe begge to, men synes kanskje at den hvite rammen på bilde nummer to var litt dominant i bildet, litt for tykk. Jeg ville beholdt det sånn det er, men lage rammen tynnere eller ikke så brå overgang. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg synes utsnittet på nr. 2 ble _for_ trangt. Det første var rått bra da... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 #1 er fantastisk. Det andre fikk meg til å tenke på Un Chien Andalou Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg likte det andre, var veldig spesielt utsnitt, litt trist stemning også. Bra at ikke alle tar bilde av en fjernkontroll på bordet med makrolinse iallefall! Eneste er kanskje den hvite rammen, litt for dominant, litt mindre, litt mer feather kanskje? Så den er like stor, men mer flyt i Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Takker for kritikken Jeg er enig i at bilde nr 2 ikke blir helt etter hensikten. Det ble mye bedre (synes jeg) uten "effekter" utover vanlig sort-hvitt konvertering. Utsnittet er spesiellt, men likevel interessant. (Ikke nok til at jeg printer det, men uten å eksperimentere kommer man jo ingen vei). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå