kris915 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Den hjalp med å tro at det var varmt: Jeg sto på et bussstopp og ventet på en buss som ikke kom, da så jeg plutselig en kunstig sol, mens snøen suste ned mot bakken i rakettfart. Jeg kaller bildet mitt kunstig sol! Endret 27. desember 2009 av kris915 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Da er det ca. en time igjen til eventuelle etternølere som ønsker å legge inn bidrag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ViV1oScmdK Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Tok dette bilde på hyttetur i Sirdalen Eg krympa bilde litt, fordi eg ikke var helt sikker om han andre på bilde ville være med.. PS: Var om natten, DRiT kaldt! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Var meningen at det skulle gi litt mer varme enn kald snø. Jeg vil ikke vinne noen mobil Det heng ikkje på greip at du sender inn fleire bileter då. Den hjalp med å tro at det var varmt: Jeg sto på et bussstopp og ventet på en buss som ikke kom, da så jeg plutselig en kunstig sol, mens snøen suste ned mot bakken i rakettfart. Jeg kaller bildet mitt kunstig sol! Endret 28. desember 2009 av Scarn Lenke til kommentar
kris915 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Var meningen at det skulle gi litt mer varme enn kald snø. Jeg vil ikke vinne noen mobil Det heng ikkje på greip at du sender inn fleire bileter då. Den hjalp med å tro at det var varmt: Jeg sto på et bussstopp og ventet på en buss som ikke kom, da så jeg plutselig en kunstig sol, mens snøen suste ned mot bakken i rakettfart. Jeg kaller bildet mitt kunstig sol! Stemmer, jeg vil ikke ha den er svært fornøyd med min. Men kan gjerne vinne den til min stefar ^^ Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Vel, så vidt eg forstod, så var det ikkje lov å sende inn meir enn 1 bilete per person? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Vel, så vidt eg forstod, så var det ikkje lov å sende inn meir enn 1 bilete per person? Vi sa strengt tatt ikke så fryktelig mye om det i reglene. Så lenge folk holdt seg på matta og ikke sendte inn flere titalls bilder fikk det være greit, var grunntanken. Uansett kommer det en avstemning i løpet en times tid - og dersom man ønsker å spre stemmene sine ut over flere bilder kan det vel knapt kalles juks For ordens skyld - innsendingsfristen er nå gått ut. Tråden stenges, og det er opprettet en ny tråd for avstemning. Endret 28. desember 2009 av EinarEriksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg