Gå til innhold

Konkurranse: Vinn Nokia 97 Mini


Anbefalte innlegg

Det står i reglene at bildet skal være tatt med mobiltelefon. Er det da forbudt å ta bilder med digitalkamera for å få bedre bilder?

 

Ja, det er litt av poenget. Du må selvsagt gjerne ta bilder med et vanlig kamera i tillegg, om motivet er så bra at du vil ha bedre bilder av det selv. Til konkurransen vil dog kun mobilbilder bli vurdert. Dessuten kommer vi ikke til å vurdere bildekvaliteten så grundig. Dette er mest bare for å se hva gøy folk kan komme på for å "late som" om det er sommer ute :)

Idiotisk. Folk som har gamle mobiler det ikke går ann å ta bilder av/har så dårlige bilder at motivet ikke synes/har ødelagt kamera bør ha minst like god sjanse til å vinne som folk med mobiler som har et greit/godt kamera.

Sikkert vært et godt argument på akam, men på amobil så er det bare å knipse i vei, selv bilder tatt med min gode gamle SE t610 kan være godt være gode nok, og mtp at det er en mobil fra 2003, så burde de fleste i dag ha gode nok mobilkameraer.

 

Skal ut og se om jeg får til noe bidrag her. Men siden det ligger en meter snø utafor døra så virker det ikke veldig sannsynlig for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sjekket yr.no tidligere i dag. Der stod det at temperaturen skulle stige. Slikt kan ikke gå uten at det blir utnyttet. Så da var det frem med grillen og baderingen. Tok med meg badeanda, tequila-flaska og en god bok. Så satte jeg meg godt til rette, blandet meg en god drink, smørte meg inn med solkrem og leste litt mens jeg ventet på at pølsene skulle bli klare.

Det var deilig å nyte sola på en slik dag som dette. :)

Uansett: Her er mitt bidrag:

post-55736-1261838016_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har forklart tankegangen vår til OP og kontorstol. Vil nødig skape misnøye blant våre medkonkurrenter:)

 

Ser veldig ut som du lagde en ny bruker for å doble vinnersjangsene.

 

Vi regnet vel med at det kunne komme etpar tilsynelatende doble bildrag i denne konkurransen. Om man gjør nok forberedelser er man gjerne flere som tar bilder i liknende situasjoner. Så, er man to forumbrukere som steller i stand sommer i hagen, er det forsåvidt greit at man sender inn hvert sitt. Konkurransen er forholdsvis uhøytidelig, som jeg regner med går frem av temaet i seg selv - så vi ser det litt an. Dersom noen skulle finne på å sende samme, eller svært likt bilde fryktelig mange ganger regner jeg med at det kan bli huskestue. Inntil det er det bare gøy at det kommer bilder!

 

Til syvende og sist skal det plukkes litt (dersom vi får mange bilder), og det skal stemmes - så jeg regner med at det beste bidraget stikker av med telefonen uansett. Dersom det beste bildet postes flere ganger risikerer man jo også å spre stemmene utover - og på den måten øker man jo ikke vinnersjansene i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...