Gå til innhold

Konkurranse: Vinn Nokia 97 Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-ViV1oScmdK

Tok dette bilde på hyttetur i Sirdalen :p

Eg krympa bilde litt, fordi eg ikke var helt sikker om han andre på bilde ville være med..

 

PS: Var om natten, DRiT kaldt! :w00t:

Lenke til kommentar
Var meningen at det skulle gi litt mer varme enn kald snø. Jeg vil ikke vinne noen mobil :)

 

Det heng ikkje på greip at du sender inn fleire bileter då. :)

 

 

post-132965-1261955229_thumb.jpg

 

 

Den hjalp med å tro at det var varmt:

Jeg sto på et bussstopp og ventet på en buss som ikke kom, da så jeg plutselig en kunstig sol, mens snøen suste ned mot bakken i rakettfart. Jeg kaller bildet mitt kunstig sol! :)

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
Var meningen at det skulle gi litt mer varme enn kald snø. Jeg vil ikke vinne noen mobil :)

 

Det heng ikkje på greip at du sender inn fleire bileter då. :)

 

 

post-132965-1261955229_thumb.jpg

 

 

Den hjalp med å tro at det var varmt:

Jeg sto på et bussstopp og ventet på en buss som ikke kom, da så jeg plutselig en kunstig sol, mens snøen suste ned mot bakken i rakettfart. Jeg kaller bildet mitt kunstig sol! :)

 

 

Stemmer, jeg vil ikke ha den er svært fornøyd med min. Men kan gjerne vinne den til min stefar ^^

Lenke til kommentar
Vel, så vidt eg forstod, så var det ikkje lov å sende inn meir enn 1 bilete per person?

 

Vi sa strengt tatt ikke så fryktelig mye om det i reglene. Så lenge folk holdt seg på matta og ikke sendte inn flere titalls bilder fikk det være greit, var grunntanken. Uansett kommer det en avstemning i løpet en times tid - og dersom man ønsker å spre stemmene sine ut over flere bilder kan det vel knapt kalles juks :)

 

For ordens skyld - innsendingsfristen er nå gått ut.

 

 

Tråden stenges, og det er opprettet en ny tråd for avstemning.

Endret av EinarEriksen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...