fjarle Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Amobil-redaksjonen fryser. I disse bikkjekalde tider trenger vi noe å varme oss på, og i den anledning skal vi lodde ut en ganske kurant premie fra Nokia. Vi tenkte vi skulle gi dere noe å bryne dere på. Derfor etterlyser vi det beste sommerbildet som kan tas, til tross for sprengvinter. Hent frem solsengen! Vi befaler derfor - gå ut i badeshortsen, sett frem solsengen i snøen eller bygg en palme av snø. Mulighetene er uendelige. Vi kommer til å plukke ut et utvalg på 20 av de bildene som virkelig bringer frem sommerfølelsen for avstemning her i forumet. Det vi ser etter er først og fremst kreativitet og sommerfølelse, ikke nødvendigvis bildekvalitet eller komposisjon. Avstemningen vil foregå fra og med 28. desember klokken 15.00 til klokken 15.00 den 31. desember. Vinner vil bli høytidelig utlyst på forumet og forsiden av Amobil klokken 16, årets siste dag. Premien denne gang er intet mindre enn en Nokia N97 Mini. Startskuddet går NÅ, og bildene legges inn i denne forumtråden! Ansatte i Edda Media og personer i ansattes husstand kan ikke delta. Les mer Endret 21. desember 2009 av fjarle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Denne SKAL jeg så delta på! Genial konkurranse. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hehe, stilig konkurranse! Kommer sikkert mange morsomme bilder : - ) Fin premie er det også! Lykke til alle sammen som kommer til å fryse i kullegradene! Lenke til kommentar
andresb43 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det står i reglene at bildet skal være tatt med mobiltelefon. Er det da forbudt å ta bilder med digitalkamera for å få bedre bilder? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Det står i reglene at bildet skal være tatt med mobiltelefon. Er det da forbudt å ta bilder med digitalkamera for å få bedre bilder? Ja, det er litt av poenget. Du må selvsagt gjerne ta bilder med et vanlig kamera i tillegg, om motivet er så bra at du vil ha bedre bilder av det selv. Til konkurransen vil dog kun mobilbilder bli vurdert. Dessuten kommer vi ikke til å vurdere bildekvaliteten så grundig. Dette er mest bare for å se hva gøy folk kan komme på for å "late som" om det er sommer ute Lenke til kommentar
ainsal23 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Her er bidraget mitt til konkurransen ! Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Her er bidraget mitt til konkurransen ! Hvor? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Her er bidraget mitt til konkurransen ! Hvor? Hehe Forresten: kanskje han reserverer seg plass til senere, ikke så dumt egentlig ! Endret 24. desember 2009 av st0ff3r Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Lov med halvnakent bilde istedenfor shorts? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Lov med halvnakent bilde istedenfor shorts? Tja, så lenge det er innenfor forumreglene er det lov. Om du vil bytte ut shortsen med palmeblader eller annen tildekking er opp til deg Lenke til kommentar
mrfriborg Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Innslag fra Bergen. Det ble desverre ikke kåret en vinner.. Lenke til kommentar
tfriborg Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Her er mitt bidrag fra "bassengkanten" Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Lov med halvnakent bilde istedenfor shorts? Tja, så lenge det er innenfor forumreglene er det lov. Om du vil bytte ut shortsen med palmeblader eller annen tildekking er opp til deg Da er det bare å slå seg løs med kreativiteten;) Lenke til kommentar
kris915 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Dette ble da mitt bidrag Solen skinner mellom treet, en varm 1. juni i år.. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Dette ble da mitt bidrag Solen skinner mellom treet, en varm 1. juni i år.. Litt av utfordringen i denne konkurransen var at bildet skulle være tatt i konkurranseperioden. Bilder knipset i juni kan dermed ikke være med Finn på noe sommerlig i vinterværet og send inn igjen Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Kjempeidé! Mitt bidrag kommer her 27. eller 28. Lenke til kommentar
kris915 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dette ble da mitt bidrag Solen skinner mellom treet, en varm 1. juni i år.. Litt av utfordringen i denne konkurransen var at bildet skulle være tatt i konkurranseperioden. Bilder knipset i juni kan dermed ikke være med Finn på noe sommerlig i vinterværet og send inn igjen Var meningen at det skulle gi litt mer varme enn kald snø. Jeg vil ikke vinne noen mobil Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det står i reglene at bildet skal være tatt med mobiltelefon. Er det da forbudt å ta bilder med digitalkamera for å få bedre bilder? Ja, det er litt av poenget. Du må selvsagt gjerne ta bilder med et vanlig kamera i tillegg, om motivet er så bra at du vil ha bedre bilder av det selv. Til konkurransen vil dog kun mobilbilder bli vurdert. Dessuten kommer vi ikke til å vurdere bildekvaliteten så grundig. Dette er mest bare for å se hva gøy folk kan komme på for å "late som" om det er sommer ute Idiotisk. Folk som har gamle mobiler det ikke går ann å ta bilder av/har så dårlige bilder at motivet ikke synes/har ødelagt kamera bør ha minst like god sjanse til å vinne som folk med mobiler som har et greit/godt kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg