nomore Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Norsk Side har den dag i dag 1 Eier, 1 Med Eiere, 1 Daglig Leder, 1 Styreforman, 4 Salgs Agenter, 6 Support Agenter. På tross av det teamet der så trenger de nå en "technical". Korrekturleser var det de skulle søkt etter. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Dette høres ut som en fantastisk side. Hit flytter jeg nettsiden min umiddelbart. NOT! Makan til vannvittig norsk har jeg aldri sett. Skulle tro det var en slags spøk. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Generellt; lær dere i hvert fall grunnleggende norsk rettskriving Om dette er skal vere ei norsk side er det vel ein fordel å omsetje vBulletin fullstendig til norsk. Og kvifor er det naturleg med GMT-tid på ei heilnorsk side? Ikon Legende Lenke til kommentar
Imthebluorc Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det var en gang 2 høner på hver sin side av veien.. Så sier den ene til den andre: Hvordan kommer jeg over til den andre siden? Den andre hønen svarer: Du er allerede på den andre siden. HAHAHAHAHA. Det virker veldig seriøst når eieren (eller noe sånt) bruker dette som signatur. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det var en gang 2 høner på hver sin side av veien.. Så sier den ene til den andre: Hvordan kommer jeg over til den andre siden? Den andre hønen svarer: Du er allerede på den andre siden. HAHAHAHAHA. Det virker veldig seriøst når eieren (eller noe sånt) bruker dette som signatur. vil påstå at dette ikke senket mitt inntrykk av "bedriften" Lenke til kommentar
Shashi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hehe, utrolig nok så er dette han som sendte meg en e-post om å få bruke den norske oversettelsen vi har lagd for vårt vBulletin 4.0 forum. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Får ikke håpe han fikk det, for den oversettelsen han fikk var dårlig Lenke til kommentar
thekid Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 http://norskside.no/showthread.php?31-Salg...tgave-med-norsk Hehe.. Den ene adminen selger priatkopiert Office. Dette "firmaet" blir bedre og bedre. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Såg den "salgsannonsen" tidligere, men la ikke merke til at det var en administrator. Latterlig. Og så er det en annen administrator som åpent kommenterer det. Herregud. Slett nå i det minste tråden. Lenke til kommentar
Shashi Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Får ikke håpe han fikk det, for den oversettelsen han fikk var dårlig Tror ikke han gjorde det, jeg ga den ikke til ham ihvertfall. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Får helt Tord Company-assosiasjoner her. Tord hadde riktig nok bedre språk til tusen. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Og plutselig dukket det opp en ufornøyd kunde. Hvordan kunne dette skje? Lenke til kommentar
steffsat Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Les dette: -Link-. Før du bestiller hos NorskSide.no Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Les dette: -Link-. Før du bestiller hos NorskSide.no Eg la nettopp ut den linken Lenke til kommentar
steffsat Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Les dette: -Link-. Før du bestiller hos NorskSide.no Eg la nettopp ut den linken Ops .. Srry Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Norsk Side er ikke lengre leverandør av web hotell og domene. Alle som har web hotell og domene vil bli overført til våre nye sider. Norsk Side har forsatt samme eiere. Men endrer navnet. Det nye navnet vil bli publisert innen 1.mars.2010 [email protected] Noen som enten ikke tålte kritikken eller fant ut at norsksiden.no var et elendig navn? Endret 23. februar 2010 av nomore Lenke til kommentar
jungli Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 hahaha dette er det værste jeg har vært borte i Lenke til kommentar
colaman Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Latterlig dette altså! Det verste er at trådstarter ikke svarer heller :O Det går ikke ann og registrere seg :o. Går ikke ann og gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg