TMB Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Folk samlet seg for å kaste snøballer på passerende Hummere, det viste seg at en av dem var bilen til en politidetektiv. Han tar frem pistolen og begynner å true folk. Artig Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvis du leser nyheten koblet til videoen, står det at Baylor rykket ut på melding om en bevæpnet person i folkemengden. Viste seg å være en sivilpurk noen hadde sett, og ringt 911. I tillegg dukket mange hyggelige demonstranter opp med plakater og slikt, noe som er illegalt om man ikke har løyve. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har de ikke sett pistoler før eller? Jeg hadde dratt opp pistolen jeg ig hvis noen kasta snøball på bilen min. De var jo bare 50 folk uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Så mye snø de hadde! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Noen som vet hvorfor dama på 4:00 har to tresleiver i handa? What the... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Purken beslagla spretterten til en kompis av meg for noen år siden. Potensielt våpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå