shanne Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Jeg trenger hjelp til å slette innlegg/emne Endret 21. desember 2009 av shanne Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Du kan ikke gjøre dette selv. Send en rapport til en moderator og be dem slette/stenge tråden. Det er en egen rapporteringslink nede til venstre på innlegget. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvis du vil slette et innlegg eller en tråd må du rapportere tråden eller sende en PM til moderator sånn at den kan bli vurdert. I utgangspunktet sletter man ikke poster uten noen god grunn, men det finnes alltid unntak. Siterer fra forumwikien: Kan jeg slette innleggene mine? Nei. Normalt har man ikke lov til å redigere innleggene sine i den grad at de ødelegger forløpet i en tråd. Ønsker du et innlegg slettet så bruk rapporter-funksjonen og det vil bli vurdert av en moderator. Ved dobbeltposting o.l. så setter vi pris på om du rapporterer det, slik at vi får ryddet opp. Det kan nevnes at en bruker i utgangspunktet ikke har krav på å få fjernet sine innlegg, noe det også er slått fast i Personvernnemda at man ikke har. Kilde Denne typen tilbakemeldinger og spørsmål skal forøvrig tas i Tilbakemeldinger om forumet så jeg flytter den dit Hvis det er noe annet du lurer på så ikke nøl med å spørre, enten her eller på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg