Gå til innhold

Modern Warfare 2 får etterlengtet fiks (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Ikke to som i å drepe to personer, men som i to hagler.

Har du noengang skutt med hagle eller?

Tanken bak spillet er vell at det skal være noe lunde realistisk.

Og da er det realistisk at du dør med et skudd fra den avstanden.

Skuddet består av masse små perler som kommer mot deg i en vanvittig spredning.

Du er garantert å bli truffet fra på den avstanden, og når du da bruker to hagler så er det nesten umulig å ikke bli truffet.

Da blir de vel feil å klage på våpenet ingame når de faktisk bare har laget det realistisk.

Eneste måten å rettferdigjøre det på da er å fjerne våpenet.

Hvis man skal begynne å snakke realistisk så er det mange ting man skal ta tak i. For eksempel at det er forskjell i damage på assault rifler som bruker samme type ammunisjon og har omtrent samme løpslengde. Eller at man kan løpe rundt med en Barret .50 kaliber eller en Cheytac M200 Intervention, som begge veier nærmere 15 kg, og at man kan skyte med dem stående og sittende og treffe noe...

Eller f.eksempel skyte med to stk. 1887 hagler samtidig i en hånd hver med de korte løpa. Du hadde garantert ikke greit å holde den fast i en hånd, ihvertfall ikke dersom ammunisjonen skal være kraftig nok til å drepe noen.

Så nei, jeg er enig med de andre, de burde ihvertfall vært nerfa ned på nivå med de andre haglene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De burde også gjøre noe med alle Assaul/SMG riflene, Blir skikkelig kjedelig når alle våpnene er nesten helt like, ikke noe recoil og ca lik dmg... Altfor mange som løper rundt med enten M4 eller SCAR-H eller ACR de har nesten ikke recoil i det hele tatt!

Lenke til kommentar
De burde også gjøre noe med alle Assaul/SMG riflene, Blir skikkelig kjedelig når alle våpnene er nesten helt like, ikke noe recoil og ca lik dmg... Altfor mange som løper rundt med enten M4 eller SCAR-H eller ACR de har nesten ikke recoil i det hele tatt!

Men de er svært svake (M4 og ACR hvertfall)

http://forums.modernwarfare247.com/index.p...ay-information/

Jeg foretrekker TAR-21 som allaround våpen, UMP45 om jeg skal være mobil.

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt oppstyret rundt disse 1887 haglene, de er da ikke spesielt sterkere enn andre haglene nå. Som oftest må det 2-3 skudd for å drepe noen på middels\lav avstand viss man ikke treffer hode. De avsagde haglene er like kraftige på kort avstand, 1-2 skudd du er død..

De var en del kraftigere før patchen, rekkevidden var bedre ihvertfall.

Jeg synes haglene er fine nå, men jeg har ikke hatt problemer med å drepe noen som bruker disse haglene. Selv ikke før patchen.

Virker som noen forventer de skal skyte ut rosa teddybjørner, 5 skudd for å drepe noen. Eller blir det og for kraftig?

Hva er akseptabel rekkevidde å power for dere da? Automathagla man får før disse er så og si like kraftig, men man får ikke 2 stk av disse. Men like effektivt. Slik opplever jeg det. Så hvorfor sutrer dere så fryktelig? :p

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar

Det er uansett for lang rekkevidde på 1887 haglene. På Sub Base så står man gjerne med containerne ved ubåtene der og skyter på hverandre med Assaultrifler. Da bør det ikke være mulig for en med akimbo 1887 og komme på samme avstand og skyte ned folk med ett skudd. Han var ikke så langt som hele lengden, men altfor langt til å skulle drepe noen med ett skudd med hagle. Damagen er helt ok, men det burde vært bare litt lengre rekkevidde enn Ranger hagla, ikke 8 ganger så langt. I tillegg til større magasin blir det litt for overpower.

Lenke til kommentar
Ikke to som i å drepe to personer, men som i to hagler.

Har du noengang skutt med hagle eller?

Tanken bak spillet er vell at det skal være noe lunde realistisk.

Og da er det realistisk at du dør med et skudd fra den avstanden.

Skuddet består av masse små perler som kommer mot deg i en vanvittig spredning.

Du er garantert å bli truffet fra på den avstanden, og når du da bruker to hagler så er det nesten umulig å ikke bli truffet.

Da blir de vel feil å klage på våpenet ingame når de faktisk bare har laget det realistisk.

Eneste måten å rettferdigjøre det på da er å fjerne våpenet.

Hvis man skal begynne å snakke realistisk så er det mange ting man skal ta tak i. For eksempel at det er forskjell i damage på assault rifler som bruker samme type ammunisjon og har omtrent samme løpslengde. Eller at man kan løpe rundt med en Barret .50 kaliber eller en Cheytac M200 Intervention, som begge veier nærmere 15 kg, og at man kan skyte med dem stående og sittende og treffe noe...

Eller f.eksempel skyte med to stk. 1887 hagler samtidig i en hånd hver med de korte løpa. Du hadde garantert ikke greit å holde den fast i en hånd, ihvertfall ikke dersom ammunisjonen skal være kraftig nok til å drepe noen.

Så nei, jeg er enig med de andre, de burde ihvertfall vært nerfa ned på nivå med de andre haglene.

For ikke å snakke om hva som ville skje hvis du blir truffet av en 12.7mm kule (.50cal).. Ja det er det ikke mye igjen av "målet".

Lenke til kommentar
Kan de ikke heller fikse det som alltid har vært feil?

Har helt sluttet å spille drittspillet pga jeg aldri får spille noe gøy map, blir maid ned av campere og noobtube og host må byttes hele forbanna tida..

Jaja, klarte iallefall 26 timer..

Modderne kommer sikkert til å gjøre det igjen snart uansett.. Mw2 er og blir noe møkk. Uten moddernes hjelp.

Deg om det. Jeg har nå nesten 18000 kills i MW2, og for min del er det det definitivt mest underholdende spillet i multiplayer på xbox 360 (har spilt over 20k kills i CoD4 også, så jeg vil si jeg har et sammenlikningsgrunnlag).

For å ta ankepunktene dine hver for seg:

Brettene er ok. Det er to jeg ikke liker (Rundown og Overpass), resten er morsomme, i allefall på domination (selv om Karachi ikke er bra balansert).

Klagingen på campere skjønner jeg ikke. Mitt inntrykk er at det er utrolig lett å drepe campere. Nesten samtlige steder i brettene har 3 eller flere innganger. Dette resulterer i at folk stort sett blir tvunget til å bevege seg hele tiden. Hvis du forventer å kunne løpe som en villmann over alt uten å måtte tenke deg om, har du valgt feil spill.

Noobtube kan være irriterende, men det krever litt skills for å drepe med den på avstand, så jeg klager ikke. I nærkamp er den rett og slett elendig.

Bytting av host skjer kanskje én gang hver tredje kamp for min del, langt i fra "hele tiden". De 5-10 sekundene det tar plager meg ikke nevneverdig.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

Spilte CoD4 i dag og bare kødda, hvis like lett med nooblauncher i mw2 som cod4, er det en lek.. mulig jeg har spilt en del cod4 og vet ca hvor jeg treffer, men ikke vanskelig uansett..

menmen, folk jeg forskjellige. Jeg personlig har tatt farvel med multiplayer. Skal bare spille litt spec ops med folk, ikke mer.

Hjelper heller med å holde verdens beste skytespill - Call of Duty 4, i live.

Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer

9,060,578 min played (today)

Call of Duty: Modern Warfare 2 Multiplayer

5,715,669 min played (today)

Vi har en vinner!

(skal ikke plage mer)

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar
Spilte CoD4 i dag og bare kødda, hvis like lett med nooblauncher i mw2 som cod4, er det en lek.. mulig jeg har spilt en del cod4 og vet ca hvor jeg treffer, men ikke vanskelig uansett..

menmen, folk jeg forskjellige. Jeg personlig har tatt farvel med multiplayer. Skal bare spille litt spec ops med folk, ikke mer.

Hjelper heller med å holde verdens beste skytespill - Call of Duty 4, i live.

Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer

9,060,578 min played (today)

Call of Duty: Modern Warfare 2 Multiplayer

5,715,669 min played (today)

Vi har en vinner!

(skal ikke plage mer)

Bare for å spør, konkluderer du med at Cod 4 er en vinner, forid det er 9,060,578 min played vs Mw2 sine 5,748,999 ?

Blir ikke det litt feil, med tanke på at Mw2 kom ut i november i år, mens Cod 4 har vært ute siden 2007 ? Vet ikke helt om jeg har missforstått det du skrev, men for meg så er jo Mw2 way ahead of Cod4 med de tallene der.

Lenke til kommentar
Bare for å spør, konkluderer du med at Cod 4 er en vinner, forid det er 9,060,578 min played vs Mw2 sine 5,748,999 ?

Blir ikke det litt feil, med tanke på at Mw2 kom ut i november i år, mens Cod 4 har vært ute siden 2007 ? Vet ikke helt om jeg har missforstått det du skrev, men for meg så er jo Mw2 way ahead of Cod4 med de tallene der.

Han skriver jo (today), men hvor han har fått de tallene fra vet jeg ikke. Jeg tviler sterkt på at det er flere som spiller CoD4 enn MW2 for øyeblikket.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...