The Stig Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Slutt på uendelig ammo og andre plagsomme feil. Les mer Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg er lykkelig igjen! Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Blir ike 1887 akimbo fikset på PC sier dere, de er vanvittig op... Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 "Videre skal også de velkjente Model 1887-haglene få en kraftig reduksjon i skade, til antageligvis de flestes store glede." Om det ikke skjer en forandring på PC versjonen så skal jeg boikotte CoD serien til evig tid. Det er fakta. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Per nå nevnes det dessverre kun at 1887-haglene skal fikses på konsollversjonene av spillet. Dog, i mine øyne er haglene like "ille" på PC-versjonen, så en justering er vel ikke helt usannsynlig også på PC-versjonen etterhvert. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ser på det som mer eller mindre selvklart at 1887 blir fikset til PC også. Og gleder meg stort til det. Er jo så latterlig effektiv. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 kom til lvl 67 igjen i går, og prøvde ut akimbo 1887 igjen. kan ikke si jeg synes de er op lenger, virker som om de har mindre rang enn det jeg husker fra første gang jeg brukte den. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg spilte i går og det var en gang jeg ikke døde på et 1887 skudd og. Dvs kulene kom ikke frem. Har ikke sett det før. Skaden er nok fremdeles den samme. Fix still needed. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) "Kommende patchen"!!?? Den kom ut 18 des (til PC ihvertfall). Faktisk første gangen IW gir ut patchnotes til MW2 også... Link til post på IW forumet. For min del kunne de nerfa 1887 enda mere, siden de så og si har kun halvert rekkevidden. Endret 21. desember 2009 av Knugo. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kan de ikke heller fikse det som alltid har vært feil? Har helt sluttet å spille drittspillet pga jeg aldri får spille noe gøy map, blir maid ned av campere og noobtube og host må byttes hele forbanna tida.. Jaja, klarte iallefall 26 timer.. Modderne kommer sikkert til å gjøre det igjen snart uansett.. Mw2 er og blir noe møkk. Uten moddernes hjelp. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Burde og kansje fikse Care Package glitchen, like irriterende som Akimbo 1887. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Likte pumpehaglen... så lenge den var i mine hender.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Burde og kansje fikse Care Package glitchen, like irriterende som Akimbo 1887. Hva går denne ut på da? At care package alltid lander uttafor mappet? ;p Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Når kommer denne patchen? Matchmaking er helt sjaneløs på 360 nå. 3 stk i party og 15 min med lok før vi endelig klarer å komme inn? Og den jævla rust mappen som vi hele tiden kommer inn på. Irriterende. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kan de ikke heller fikse det som alltid har vært feil? Har helt sluttet å spille drittspillet pga jeg aldri får spille noe gøy map, blir maid ned av campere og noobtube og host må byttes hele forbanna tida.. Jaja, klarte iallefall 26 timer.. Modderne kommer sikkert til å gjøre det igjen snart uansett.. Mw2 er og blir noe møkk. Uten moddernes hjelp. All denne hyllesten av MW2 får meg nesten til å angre på at jeg ikke kjøpte det Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hva er det med folk å whine på 1887? Det er hagler.. prøv å skyte noen fra 15 meters avstand med en hagle og se hva som skjer. Så tar du to stykker og ser hva som skjer. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hva er det med folk å whine på 1887?Det er hagler.. prøv å skyte noen fra 15 meters avstand med en hagle og se hva som skjer. Så tar du to stykker og ser hva som skjer. Fordi det er insta death uansett faen hvor du skyter. Det er raskere enn kniv og har instakill effekt på ufattelig høy range. Svært spesielt om du ikke fatter hvor CP 1887 er. Og drepe to personer? Bruk ett skudd på hver, og by the time du har drept to så er tredjemann klar til å drepes. Og det er ingen som sier at man skal bruke 1887 i åpne situasjoner. Det er en grunn til at kniving er så bra, fordi det er enkelt å komme innpå folk. 15 meter? Bare man har viss ide om hvordan man skal løpe så trenger man aldri møte noen utenfor range. Endret 22. desember 2009 av Zappy Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ikke to som i å drepe to personer, men som i to hagler. Har du noengang skutt med hagle eller? Tanken bak spillet er vell at det skal være noe lunde realistisk. Og da er det realistisk at du dør med et skudd fra den avstanden. Skuddet består av masse små perler som kommer mot deg i en vanvittig spredning. Du er garantert å bli truffet fra på den avstanden, og når du da bruker to hagler så er det nesten umulig å ikke bli truffet. Da blir de vel feil å klage på våpenet ingame når de faktisk bare har laget det realistisk. Eneste måten å rettferdigjøre det på da er å fjerne våpenet. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Burde og kansje fikse Care Package glitchen, like irriterende som Akimbo 1887. Hva går denne ut på da? At care package alltid lander uttafor mappet? ;p Jeg antar at folk sikter til det faktum at du løper ca dobbelt så fort med røykgranaten til care package i hånden som med feks pistol. Samtidig kan du fremdeles knive ned folk. Du blir med andre ord en flyvende boksåpner med en rakkett i rumpen. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ikke to som i å drepe to personer, men som i to hagler.Har du noengang skutt med hagle eller? Tanken bak spillet er vell at det skal være noe lunde realistisk. Og da er det realistisk at du dør med et skudd fra den avstanden. Skuddet består av masse små perler som kommer mot deg i en vanvittig spredning. Du er garantert å bli truffet fra på den avstanden, og når du da bruker to hagler så er det nesten umulig å ikke bli truffet. Da blir de vel feil å klage på våpenet ingame når de faktisk bare har laget det realistisk. Eneste måten å rettferdigjøre det på da er å fjerne våpenet. Er du høy? Spillet er laget for gameplay og balanse. Ikke realisme. Det er mange hagler i spillet, men kun 1887 som er tåpelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg