elwapo Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei, jeg har i LANG tid irritert meg grå på at ett dokument feks ikke skriver ut av div årsak og når du så forsøker å slette den fra skirvekøen, så brånekter den og blir hengende der.. det står at den sletter, men ingenting skjer? Noen som kjenner dette igjen ? Den går da bort hvis jeg restarter pc`n, men det er ikke alltid at man har lyst til å gjøre dette da man ofte holder på med mere enn å bare skrive ut ett vrangt dokument.. Jeg vet det finnes en løsning på problemet, men husker ikke hva dette var og hvor jeg leste det.. Kan noen være snille å hjelpe meg med dette?, er noe v det mest irriterene jeg vet om.. Mvh Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Restart printkøen. start-kjør, services.msc, finn den som heter print spool. Høyreklikk og velg restart. Da starter skriverkøen på nytt og køen skal da frigjøres. Lenke til kommentar
elwapo Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Restart printkøen. start-kjør, services.msc, finn den som heter print spool. Høyreklikk og velg restart. Da starter skriverkøen på nytt og køen skal da frigjøres. Ey.. tusen tusen takk for hjelp. Nå ble jeg GLAD:) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Bare hyggelig. Fint om du merker tråden med [Løst], slik at folk ser at du ikke lenger har problemer og at andre som trenger hjelp til det samme ser at du har fått hjelp. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Så genialt tips Dette er blant topp 5 av de ting som alltid har vært irriterende med Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå