Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

gulaktig-hvit belegg innenfor kjønnslepper?

Gjest hemmeligjente

Anbefalte innlegg

Gjest hemmeligjente

Hei. Har lurt en stund på hva dette er. Mellom kjønnsleppene mine er det ofte ett hvitt-gulaktig greie som jeg tar bort.. så kommer det tilbake ganske snart. det er ikke inni kjeden min, men mer med de kjønnsleppene med klitoris. DEt ligger liksom innenfor kjønnsleppene. Det er et slags belegg-aktig greie.. vet ikke hvordan jeg skal forklare det.

Lurer bare på om det er normalt? eller er det farlig? Jeg vasker det bare bort, regner med det er det jeg skal gjøre.. men kunne noen fortelle med hva det er?

på forhånd takk

jente 18

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, kan veldig godt tenkes at dette er sopp ja. Det er naturlig å tro det. Om det er sopp så bør dette behandles, i og med at det i enkelte tilfeller kan spre seg vidre rundt. Er heller ikke uvanelig at slikt kan komme i området hvor trådstarter beskriver.

Snakk med fastlegen din for sikkerhtsskyld. Du vil muligens få resept på mon medikamenter du kan smøre på.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest hemmeligjente

Takk for svar. Jeg vil helst ikke gå til legen min å spør om det. Går det ikke an å bare gå til poteket å spør etter en krem?

DEt er altså IKKE noe inni kjeden min, bare i kjønnsleppene.. sikker på at det fortsatt kan vere sopp?

takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...