The Stig Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Slippdato antydet av Take-Two. Les mer Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Virker som alle nevneverdige spill har blitt utsatt til 2010. Splinter Cell Conviction, Asassins Creed 2 (PC), Max Payne og nå Mafia II. Får vel se lyst på det - 2010 blir et bra spill-år. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Selv om utsettelser alltid er kjipe, så er dette å foretrekke fremfor et spill som har dårlig spillbarhet pga. mye bugs. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jaja, dere får sette pelokken til å anmelde det. Vi klarte endelig å lure han til å spille eneren (studerer sammen), men nå syter han bare over hvor dårlig det er. Hvilken skam det er, jeg regner med at han er å anse som utskuddet i redaksjonen Gleder meg veldig til dette spillet. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Gleder meg. Mafia 2 blir GARANTERT konge Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Selv om utsettelser alltid er kjipe, så er dette å foretrekke fremfor et spill som har dårlig spillbarhet pga. mye bugs. Helt enig. Jeg kunne ventet ut 2010, kanskje lenger, bare for å få Mafia II så perfekt som mulig. Har aldri gledet meg så sykt til et spill før! Er også mange andre spill jeg gleder meg til i 2010, som bl.a. Battlefield: Bad Company 2, Red Dead Redemption og Splinter Cell: Conviction. I år ser min lille liste slik ut, over de beste spillene for min del: Singleplayer: Assassin's Creed II Multiplayer: CoD: Modern Warfare 2 Sosialt: FIFA 10 God jul og et godt nytt spillår 2010, alle sammen! Endret 21. desember 2009 av Smål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg