IntelAmdAti Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Offisielt er dette er en russisk rakett med tekniske problemer som tilsynelatende har kommet ut av kurs fra sin utskytningsbase i Russland og endt opp over Norge. Lignende fenomen er også blitt observert i Kina, muligens tester russerene ut raketter også der. Selv vet jeg hva det er men jeg vil ikke si det, det er gøyere å finne ut av det selv. Endret 21. desember 2009 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det er vel den samme som denne? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg vet også hva det er. En rakett.. Hva får deg til og mene at det er noe annet? Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det var en russisk interkontinentale ballistiske missil av typen Bulava. Jeg antar du har vært på ferie de siste to ukene siden denne posten dukker opp nå først? Dette var jo relativt tungt dekket av media.. Også fint om du holder deg til den tråden Louigi linker til. Det er ingen vits å opprette flere tråder om samme emne. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=PvmOwgRA2x8 Fra akkurat 57 sekunder ut i denne filmen kan du se hvordan spiralen begynner. phax, Jeg er på sjøen 6 uker i slengen og ikke helt oppdatert på alt som skjer på land. Endret 21. desember 2009 av Pycnopodia Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Alle eksperter synes det ser ut som en rakett, russerne har advart om rakettoppskytning i området, og bekrefter at det var deres rakett som gikk galt etter oppskytning. Er det i det hele tatt noe å diskutere hva dette var for noe? Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 phax, Jeg er på sjøen 6 uker i slengen og ikke helt oppdatert på alt som skjer på land. Den er god. Her er tråden du kan benytte: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1181262&hl= Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Nei, jeg ser slike raketter stadig vekk. Det blå lyset er sikkert bare noen skikkelig kraftige lasere som noen fant det morsomt å peke mot raketten. Akkurat denne ene gangen så har sikkert massemediene rett, det er en rakett eller værballong. PS: Myndigheter lyver ekstremt mye. Dette har med å gjøre at alt du gjør offentlig tilgjengelig vil også fienden få vite om. Den beste måten å holde noe hemmelig på er hvis ingen vet om det. De som vet noe om slike ting må tie, for det er forræderi å gå ut med slike hemmeligheter. Hadde jeg kunne bevise hva denne spiralen var ville jeg aldri ha gjort det. Men la gå, akkurat denne gangen var det sikkert en værballong det var gått hull på eller noe. Endret 21. desember 2009 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Benytt eksisterende tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg