Gå til innhold

Stilig fenomen på himmelen

Anbefalte innlegg

post-16776-1261390297_thumb.jpg

Offisielt er dette er en russisk rakett med tekniske problemer som tilsynelatende har kommet ut av kurs fra sin utskytningsbase i Russland og endt opp over Norge.

Lignende fenomen er også blitt observert i Kina, muligens tester russerene ut raketter også der.

Selv vet jeg hva det er men jeg vil ikke si det, det er gøyere å finne ut av det selv.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en russisk interkontinentale ballistiske missil av typen Bulava. Jeg antar du har vært på ferie de siste to ukene siden denne posten dukker opp nå først? Dette var jo relativt tungt dekket av media..

Også fint om du holder deg til den tråden Louigi linker til. Det er ingen vits å opprette flere tråder om samme emne.

Lenke til kommentar

Nei, jeg ser slike raketter stadig vekk. Det blå lyset er sikkert bare noen skikkelig kraftige lasere som noen fant det morsomt å peke mot raketten. Akkurat denne ene gangen så har sikkert massemediene rett, det er en rakett eller værballong.

PS: Myndigheter lyver ekstremt mye. Dette har med å gjøre at alt du gjør offentlig tilgjengelig vil også fienden få vite om. Den beste måten å holde noe hemmelig på er hvis ingen vet om det.

De som vet noe om slike ting må tie, for det er forræderi å gå ut med slike hemmeligheter. Hadde jeg kunne bevise hva denne spiralen var ville jeg aldri ha gjort det.

Men la gå, akkurat denne gangen var det sikkert en værballong det var gått hull på eller noe.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...