Ajaco Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Det er veldig vanskelig å forklare, men er det noen som vet hva denne effekten her heter? Så jeg vet hva jeg skal søke på når jeg leter etter eventuelle tutorials. I den filmen ser man at det er tekst bakover i filmen, og at man går videre "innover" i filmen (snakker ikke om effekten med tunellen, men bare det å kunne ha tekst på forskjellige lag). Håper noen skjønte hva jeg mente. Jeg ønsker å gjøre dette i Sony Vegas 9, er det noen som vet hvordan det gjøres, hva det heter, eller kan linke til en tutorial? Hadde vært høyt verdsatt. Endret 21. desember 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
pixl Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei! Hvis du skal gjøre den samme effekten i Sony vegas, så heter det for 3d motion tracking. Jeg lagde en liknende intro (bare at med bilder) i en prosjektfremføring på høyskolen. Det er litt kronglete, da du må sloss med flere lag og parent/child. Men! Den gang (2008) fant jeg en italiensk steg for steg guide (3 deler). Jeg kan ikke italiensk men bare gjør som han viser i videoen så skjønner du hvordan du skal gjøre Etter at du har lært deg dette kan du gjøre fancy foto-album fremvisninger osv. Fikk mye glede av det, selv om jeg sloss litt ^^ Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå