Sakalav Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg klarer ikke å brenne musikk cd med Nec ND 100A brenneren. Jeg har brendt masse dvd plater, men ikke en eneste cdr. Jeg har prøvd med forskjellige versjoner av NERO, og forskjellige oppsett på IDE protene. Her er ihvertfal feilmelidingen jeg får opp: "JustLink activated, Burnprocess started at 4 x (600KB/s), _NEC DVD+RW ND 1100A, Power calibration error, Burn process failed at 4 x (600KB/s)". Er det noen som kan hjelpe meg med dette, eller er det bare å ta med seg brenneren og få en ny på garanti? Lenke til kommentar
Kluztok Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Har du husket å velge cd isteden for dvd i nero???? Lenke til kommentar
joker Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 jeg får ikke brent cdr jeg heller jeg har en 1300a den funker sånn delevis hvis jeg slår av dma Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Funker bra hos meg. Har samme brenner og bruker Nero v. 5.5 et eller annet (sitter ikke på maskinen akk. nå). Har ikke gjort noen innstillinger utover de som Nero selv setter. Lenke til kommentar
Sakalav Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg har nå prøvd det meste tror jeg. Forskjellige brenneprogram og forskjellige versjoner av samme program, bios konfigurering, forskjellige OS, 3 forskjellige maskiner (AMD og Pentium), dma og ikke dma mode. Jeg tror ikke det er vert å prøve noe mer. Brenneren ryker inn på garanti i morgen. Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Fikk du reparert den, eller var det software/bruker feil ? Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Sakalav Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Det var feil på brenneren, så jeg leverte den inn og fikk ny på garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå