MrAvionics Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei. Noen som vet om det er lett å stille ett speedometer som viser feil? Det er ett sånnet lite enkelt speedometer som ikke er digitalt og det har ikke måler som måler hvor langt mopeden har gått... Lett? Eller er det umulig? Lenke til kommentar
mopedmekk Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det er nok desverre så godt som umulig det. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Det er nok desverre så godt som umulig det. hmm. men tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 alle moped speedometer viser feil, jeg vet værtfall ikke om noen som er riktige. mitt feks viser ca 4km/t for mye når jeg kjører i 50 i følge bil speedometeret til faren min som er stilt til å vise litt for mye. så viser en del for mye ja. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Men nin viser veldig feil. Tror den kjørte under 50 og viste over 90! Lenke til kommentar
mopedmekk Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hva slags moped dreier det seg egentlig om? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 En moped av denne typen: TPGS-408. En morsom kinamoped som det er en del galt med men når det blir fikset tror jeg den kommer til å være himla grei å kjøre på =) Men kansje det går i sette inn ett digitalt speedometer? Det gamle måler uansett ikke hvor langt den har gått så går nok å sette inn ett digitalt. Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå