Gå til innhold

Vil de spillene virke?

Anbefalte innlegg

vi alle har sett at Morrowind er ett krevende spill på nesten alle pcer i dag.Men hvordan vil

spill som StarWars galaxie, World of warcraft,

Starwars knights of the Old republic, Half life 2 og Doom 3

funke på en pc som den neden for.

Eks: Athlon XP2000, GF4 Ti 4600, 786 DDRram

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med unntak av Star Wars Knights (som jeg ikke vet noe om) så kan jeg trygt si: Ingen kan for øyeblikket gi deg fasitt-svaret på det du spør om. Selv om de skulle ha erfaring fra beta så vil ikke det være det samme som det ferdige produktet.

Personlig trur jeg at du ikke skal få noen problemer med verken SWG eller WoW. På SWG foruma har jeg sett utviklerne svare på spørsmål fra folk med lignende system som deg og der har de sagt at du antaglig skal kunne kjøre på max settings. Derimot synes jeg det er svært vanskelig å si sikkert med Doom3 og HL2. Begge er super-spill så å si, og alfa-versjonen av doom3 som lakk ut hadde visst sinnsyke krav. Det alene vil få mange til å mene at du sikkert trenger det feteste som NASA bruker.. ;) men i løpet av utviklingsprossessen så forbedres/komprimeres mye så skulle jeg gjette så ville jeg sagt du kanskje kunne kjøre Doom3 på noen rundt medium innstillinger og ennå ha en fin mengde fps. Half-Life 2 tør jeg ikke uttale meg om for jeg har aldri sett noe lignende

Lenke til kommentar
"]vi alle har sett at Morrowind er ett krevende spill på nesten alle pcer i dag.Men hvordan vil  

spill som StarWars galaxie, World of warcraft,

Starwars knights of the Old republic, Half life 2 og Doom 3

funke på en pc som den neden for.

Eks:  Athlon XP2000, GF4 Ti 4600, 786 DDRram

DE VIL KJØRE BRA!

(hehe)

Dette kommer litt an på når spillene blir sluppet.. Spill som slippes dette året, (som vel er planen for de fleste av dem) er NØDT til å kjøre bra på det systemet. Selv ikke titler som doom3 og HL2 kan basere seg på å kun støtte Radeon 9800 og high end FX. I motsetning til hva man kan få inntrykk av, når man leser signaturene til folk rundt forbi på dette forumet, så har faktisk ikke majoriteten av spillerne 3d kort til 3-4000 kroner og dette må også spillselskapene ta hensyn til..

Doom3 blir nok ganske ressurskrevende, mitt tips er at alt fra Geforce 4 4200 og oppover vil kjøre dette veldig bra. Geforce3 kort vil klare det ok.

Half-Life 2 skal visstnok ikke bruke så mye ressurser. Litt blir det nok, men skal være langt unna Doom3.

De andre tittelene vet jeg ikke noe spesifikt om, men jeg lover nesten å spise 3dkortet ditt hvis ikke du kjører alle spill utgitt iløpet av det neste året bra på det systemet du har ;)

Lenke til kommentar

CPU og RAM har en ord med i saken også då..

Jeg tror at jeg ikke kan kjøre Doom 3 pga CPU`en,muligens også pga RAM.256kb L2 cache er ingen fordel i spill,for å det sånn.Angrer på at jeg ikke kjøpte NW 1,8 den gangen,koster meg en del peng nå :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...