TangoSierra Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei! jeg har nettopp anskaffet en 47LH3000. Min første flatskjerm. Jeg er litt skuffet over bildet. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det annet enn at bildet har litt snål kontrast.. kan minne om den "tegne"-funksjonen man kan legge over bilder i bilderedigeringsprogrammer.. Er det noen som er fornøyd med sitt bilde på denne tv'n som kan legge ut sine "custom" innstillinger her?? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kan gjøre det i morgen. Har kalibrert det med HD basics. Lenke til kommentar
TangoSierra Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Kan gjøre det i morgen. Har kalibrert det med HD basics. Takk for det! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Expert 1: Backlight: 20 (Dette kan du stille høre om du synst det er for lite lys men jeg syns det ga bedre bilde. Contrast: 100 Brightness: 53 H Sharpness: 50 V Sharpness: 50 Colour: 55 Tint: 0 Expert control: Dynamic contrast: off Noise Reduction: off Gamma: High Black level: Low Color Gamut: Standard Edge Enhancer: off OPC: Off White Balance: Medium Method: 2 points Pattern: Outer Og så går du helt ned til green color: 15 Og så til Blue color: 2 Done Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ble det noe bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Mitt panel så temmelig bra ut med fabrikkinnstillingene, men jeg skal teste tipset over. Lenke til kommentar
TangoSierra Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Ble det noe bedre? Ble fortsatt ikke bra.. mistenker at det er noe galt med tv'n.. :-( Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det var da merkelig. Mitt har godt bilde og skarpe farger, eneste som jeg syns er litt dårlig er sortnivået. Kan du forklare nærmere hva som er dårlig? Lenke til kommentar
m4j3s7y Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Handler om skarphet-innstillingen. Hvis den er for høy, kan det se ut som at personer er laget av voks, og for livløse overflater som ved bruk av tegnefunksjonen. Utover det er det bare å mikse og trikse, det utgjorde stor forskjell hos meg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 TS: Hvilken komponenenter er koblet til tven? - Og med hvilken kabler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå