Hakasu Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hmm, kanskje jeg skal se dem engang da! Siden de ligger på internett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 men hva gjorde den serien på discovery? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 De har sikkert kjøpt lisens til å sende den fra de som laga den.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ja litt rart at Discovery sendte den Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Vanvittig bra reklame da! Jeg tror ikke de hadde brukt så mye penger og tid på å lage en "film" om Assassin's Creed om den bare skulle ligge og slenge på youtube og nettsidene deres uten å bruke den til noe annet. Det overrasker meg egentlig ikke at man kan se den på discovery.... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg så også dette i går kveld, men syntes det virket latterlig teit. Trodde først det var trailer for spillet, men så så jeg at det var ekte mennesker... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 hva om ubisoft har betalt discovery for å vise serien der? slik at nerdene som ser på blir helt "woahow!". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå