m4rkus94 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg ser etter vintersko, som er gode og varme. Det vikitgste er designen, og til dere som sier fjortiss GTFO! Jeg har sett litt på moods of norway og de virker fine. Hvis du kan være så vennlig å legge inn en link med noen varme vintersko som ser trendy ut, så blir jeg glad stilen min er egentlig litt kjedelig, går mest av olabukser og hettegensere http://www3.moodsofnorway.com/default.asp?...1=8&grp2=27 - noe likt disse vinterskoene ville vært perfekt , og en ting til ikke for mye farger på skoene Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Syns nå moods of norway virker litt fjortiss jeg. noe av det er jo HELT likt converse/vans i tillegg. Har virkelig ingen anbefalinger som står i stil med hettegensere og olabukse, kan jo kjøpe et par timberlands. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Har Moods Lofoten Winter selv, gode og varme.. synes også de er veldig kule! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Sneakers kan jo være brukbart? Nike eller Supra sine er jo gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå