minimum payne Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 så jeg kjøpte det på steam , installerte det og spillet en stund, spillet funket helt fint , men nå levlet jeg opp, og fikk nye krefter, men menyene for å gå inn på kreftene er ikke mulig å gå inn i, det ser ut som om de har satt opp knappene [] for å velge mellom menysidene og det går altså ikke an på pcen min, får bare en plingelyd når jeg prøver de knappene. Hovedproblemet er når du blir lei og vil slå spillet av. den menyen må du også bruke [] for å komme til. så jeg kan ikke oppgradere karaktere og jeg kan ikke slå av spillet. må ctr+alt+delete. og ja jeg skulle bugrapportert dette til lucasart men de har ikke online bugrapport av pc versjonen i det hele tatt, bare konsoller. hvis noen vet emailadressen til bugrapport så gi den til meg. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Bump, var det ingen som kjøpte dette spillet bortsett fra meg? Lenke til kommentar
pwnz0r3d Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 dette er ikke en feil, de har bare ikke integrert støtte for lokaliserte tastatur i spillet. du må med andre ord trykke noen andre knapper for å navigere rundt i menyene. husker ikke presist hvordan knapper det var, men de skal ligge plassert oppe i høyre kant en plass på tastaturet ditt. tror det er æ og ø som tilsvarer [ og ] på amerikanske tastatur, men prøv deg fram til du finner de. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Går det ikke an på f.eks Options å bytte ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå