Kamelot Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei. Etter at Combofix var ferdig så restartet PC-en seg. Tenkte da at det er lurt å poste noen logger her. Combofix ga også beskjed om at recovery consolen var deaktivert men det stemmer ikke da jeg tidligere idag installerte den fra en ekte XP-CD. Her er loggene: mbam_log_2009_12_21__00_21_02_.txt ComboFix.txt På forhånd takk MVH Kamelot Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Her tror jeg det er noe ja... Jeg får ikke slått på Sonar-beskyttelsen i Norton. Fikk melding fra Norton om å laste ned de nyeste virusdefinasjonene og utfør en fullstendig søk. Har oppdatert virusdefinasjonene og utfører nå et fullstendig virussøk. Har i tilegg også satt virusskanneren på avansert agressiv heuristisk beskyttelse også, får se hva den finner. Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Norton fant tilsynelatende ingen ting, ihvertfall så fikk jeg ikke noen beskjed om at Norton har fjernet noe. Men det ser ut som at problemet løste seg og alt fungerer utmerket Ville vært fristende å ta en ny skan med Combofix men jeg venter heller på å høre fra noen av dere her inne om hva jeg bør gjøre før jeg gjør noe mer. MVH Kamelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå