Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Forbedre håndskriften

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 14 år , som vil forbedre håndskriften sin , håndskriften min er elendig , iblant skjønner jeg ikke selv hva jeg skriver

hva skal jeg gjøre for å forbedre skriften min

hvordan?

kan dere også sette inn de store og små bokstavene og løkkeskrift,eventuelt sider der det fins

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Forlagene som leverer sikkert sånne skjønnskrift-bok, hvor du skal skrive enkle setninger med løkkeskrift. Hadde en slik en i tredjeklasse tror jeg..

det er nok bare å sende mail til et forlag og spør, kanskje de har i en bokhandel også

Edit: Here you go ;) :Skjønnskrift for barneskolen

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

Jeg har heller ingen pen håndskrift som i likhet med mange andre, men det har så langt ikke hindret meg på noe vis i den forstand at jeg har fått trekk i karakter el. Løkkeskrift taklet jeg aldri, så jeg holdt meg til blokkbokstaver da jeg taklet dette bedre. Dette er for meg enklere å skrive og gjør det i tillegg enklere for lesere/sensorer å forstå hva jeg har ment.

Alt handler om å ha en skrift som er slik at lesere forstår hva som er skrevet. Husk også at det er ingen stilkarakter på håndskrift.

Lenke til kommentar

Jeg skriver bokstavene individuelt, akkurat sånn som du leser dette innlegget (sånn skrift som man skriver på data, hver bokstav for seg selv). Skriver dog ikke noe særlig fint, kanskje fordi jeg er venstrehendt og "skuffer over" med hånden på det jeg har skrevet så blyet blir forskyvet på papiret og det blir grå bakgrunn istedenfor hvit ^^

Men, skriften min er forståelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...