Blib Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Trenger en å ta ut batteriet? Står nemlig det i manualen, men jeg betviler på at jeg KLARER å få ut det forbanna batetriet! på mitt forrige hovedkort trengte jeg ikke det iallefall, så det er litt merkelig hvis jeg må det nå.. Noen som vet hvordan en får det batteriet ut? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Det er bare å bruke en neil eller et lite skru jern og skubbe clipset i retning fronten på pcen Lenke til kommentar
stranden Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 bare ta ut en jumper på hovedkortet.. clr_cmos Lenke til kommentar
stranden Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 se side 21 i manualen din.. ta den ut og sett den inn igjen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Ah. Fikk det ut nå. Synd det ikke hjalp meg Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 du må ta ut strømmen og trykke på power knappen oxo!!!! fikk låst min seriøst og måtta då bytte CPU! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 du må ta ut strømmen og trykke på power knappen oxo!!!! fikk låst min seriøst og måtta då bytte CPU! En må ta ut strømmen og trykke på powerknappen for å ta ut batteriet.? heh, hva har du røykt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå