Jovan Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Heisann Min Hp Laptop har nettopp vært på reperasjon og før det ble sendt dit så kunne jeg lukke skjermen uten at det skjedde no fysisk med pcen ( den låste seg ikke, logget ikke ut, slo seg ikke av osv ), etter reperasjonen så blir pcen låst når skjermen lukkes. Jeg vil da ha det tilbake som den var før, at når laptop-skjermen lukkes så skal den ikke låse seg, det skal altså ikke skje no. Hvordan fikser jeg dette? Takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
medlem-187014 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har ikkje ein laptop med meg fortida. blei ødelagt for nokon månadar siden. Men eg hugsar at du må innpå programfiler å på skjerminstillinger å slå det av. Bare å leiter litt innpå Kontrollpanel so finner du det nokk Kommer sikkert noken fleire innleg her og som Muligens guider deg:) Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hva mener du med låser seg? At den ikke reagerer når du åpner skjermen igjen? Det Marexius mener er = Control panel - Power options - change plan settings. Der ligger det. Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har en HP i fanget mitt nå med XP(kan godt være at det er andelenes på Vista eller Win7). Kontrollpanel --> Strømalternativer Lenke til kommentar
Jovan Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Tusen takk folkens, fant det ut nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå