ChrRyan Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har holdt endel på med photoshop men aldri opplevd dette problemet. Når jeg henter opp et bilde eller lager et nytt bilde. Så er problemet følgende: Jeg får opp det jeg ønsker av bilde. Men når jeg skal begynner å redigere bildet så er det bare en hånd der musepekeren skal være, altså en sånn "Drage fra-til" hånd". Jeg kan trykke på "paintbucket" og linjeverktøy og de andre funksjonene, men med engang jeg holder "musepekeren" over bildet så er denne hånden tilbake.. Noen som kan forklare meg dette fenomenet.. Står igjen helt tom for ideer for hva dette kan være..... Lenke til kommentar
mysti Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er en av 2 løsninger om jeg ikke tar helt feil. Husker ikke i farten hvem av dem som er gjeldene Slå av Caps Lock, eller trykk noen ganger på space. Det burde gjøre susen. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hold nede Ctrl-Alt-Shift mens du starter photoshop. Hvis ikke så er Adobe support på tlf 23 162 881 ett kjekt sted å ringe Lenke til kommentar
brk Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kjent problem. trykk space tasten en eller flere ganger så kommer det. Lenke til kommentar
ChrRyan Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Kjent problem. trykk space tasten en eller flere ganger så kommer det. Takkf rolkens, problemet opphørte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå