Aleks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvorfor er det supert for ham om han fåt et mer sosialt liv? Min erfaring er at sosialt liv og andres nærvær er oppskrytt. Selv om du syns det er oppskrytt trenger ikke han å synes det. Selv synes jeg et sosialliv er mer givende en wow og det gjør sikkert trådstarter og siden han nå har sluttet. Du er ikke så veldig mye til hjelp her akkuratt.. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Hva vil det si å "slutte med WoW"? Det heter vel heller "spiller ikke lenger". Jeg sier iallefall ikke at jeg har "sluttet å spille" Megaman for å ta et eksempel... Og hva er det egentlig trådstarter "trenger hjelp" til? Endret 26. desember 2009 av Defo Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Takker for alle svar Beklager men ingen får druiden min Han er sletta og skal forbli det. La også merka til at jeg skreiv "Sluuta", og jeg mente "slutta" Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Slettet litt OT og tull, keep it civil folkens Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva vil det si å "slutte med WoW"? Det heter vel heller "spiller ikke lenger". Jeg sier iallefall ikke at jeg har "sluttet å spille" Megaman for å ta et eksempel... Og hva er det egentlig trådstarter "trenger hjelp" til? Wow er ikke et spill, det er en hobby. Derfor sier man at "man skal slutte med wow". Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Kan ikke et spill være en hobby? Må det være én av delene? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det kan godt være en en hobby men da er det en dritt hobby som ødelegger livet!! Lenke til kommentar
Porto Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 [...] men da er det en dritt hobby som ødelegger livet!! Snakker vi av erfaring her? Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva vil det si å "slutte med WoW"? Det heter vel heller "spiller ikke lenger". Jeg sier iallefall ikke at jeg har "sluttet å spille" Megaman for å ta et eksempel... Og hva er det egentlig trådstarter "trenger hjelp" til? Wow er ikke et spill, det er en hobby. Derfor sier man at "man skal slutte med wow". Det kan være begge deler. For min del er det et spill. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hobby = noe man gjør opptil flere ganger i uka over lengre tid. Et helt vanlig spill som Megaman (nevnt lengre oppe) er gjerne et spill man rundet og blir ferdig med, det kan ikke sies om World of Warcraft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå