Gå til innhold

Sluuta med wow. Trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det supert for ham om han fåt et mer sosialt liv? Min erfaring er at sosialt liv og andres nærvær er oppskrytt.

Selv om du syns det er oppskrytt trenger ikke han å synes det. Selv synes jeg et sosialliv er mer givende en wow og det gjør sikkert trådstarter og siden han nå har sluttet. Du er ikke så veldig mye til hjelp her akkuratt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva vil det si å "slutte med WoW"? Det heter vel heller "spiller ikke lenger". Jeg sier iallefall ikke at jeg har "sluttet å spille" Megaman for å ta et eksempel...

Og hva er det egentlig trådstarter "trenger hjelp" til? :dontgetit:

Endret av Defo
Lenke til kommentar
Hva vil det si å "slutte med WoW"? Det heter vel heller "spiller ikke lenger". Jeg sier iallefall ikke at jeg har "sluttet å spille" Megaman for å ta et eksempel...

Wow er ikke et spill, det er en hobby. Derfor sier man at "man skal slutte med wow".

Lenke til kommentar

Wow er ikke et spill, det er en hobby. Derfor sier man at "man skal slutte med wow".

Det kan være begge deler. For min del er det et spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...