Horten94 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Kan noen hjelpe meg hvordan jeg kan få orden på livet mitt ? Har akuratt sluttet med wow Takk Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Start med å skru av PC'en din, gjør alle leksene dine, spør en kompis om dere skal ake. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Kom deg ut blant vennene dine, drikk, spill fotball, se på fotball. Gjør noe annet du liker generelt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 da er det viktig at du forteller hva som er problemene du har er. Og jeg vet ikke helt om internett er riktig plass for å få hjelp. Ta det du får høre med en klype salt Lenke til kommentar
Porto Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvordan har du tenkt deg at vi skal hjelpe deg over tastaturet? kanskje du kan fortelle om noen problemer du har eller noe? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 gjør skolearbeid, vær ute med venner, finn deg en hobby (sport er flotte greier for å brenne av flesket som man lett skaffer seg ved å sitte foran pcn) Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Gi meg brukeren din på Wow da blir du ferdig med det hele, lover deg! Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Gi meg brukeren din på Wow da blir du ferdig med det hele, lover deg! Det er faktisk en veldig effektiv måte å slutte på. Du kan følge charen din videre på armory uten å spille;). Gjorde det selv, gav den til en random i guildet. Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Vel takker for alle svar setter pris på det (Og jeg har ikke lekser , går på passativ alternativ skole) Endret 21. desember 2009 av Horten94 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Horten94, Hvis du vil vite hva du burde gjøre så er det å oppsøke psykolog, da får du den hjelpen du kanskje mener at du trenger. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg sa fra meg ansvar(4 raiddager i uka + 10man), begynte å trene og fikk meg jobb. Å slutte bare for å slutte funker ikke, finn noe som kan oppta tia di. Selv har jeg ikke slutta helt men spiller litt et par kvelder i uka. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Finn deg en annen hobby, en som er litt meire sosial. Kanskje du kan begynne å spele fotball? Kanskje du kan prøve deg innen vintersport? Kom deg ut, og ver sosial:) Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Party time dude, vedder på at du fortsatt spiller Wow! Kom igjen.. Slett den fra pcn. Ikke slett brukeren din, behold den selv Du har jobbet så mye med den, at det er verdt å beholde den og kanskje spille i visse perioder bare. Kom deg ut, enten nå eller aldri. Du kommer til å få sosial problemer og andre shitt når du blir voksen.. Slå av pcn og ring en venn Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Men fra spøk til revolver: Sett deg et mål om at du skal slette alt. Drikk deg til mot og gi bort alt du har på din mainchar ingame og slett accounten. Dagen etterpå vil du angre så sinnsykt jævlig, men du gidder ikke å begynne på nytt igjen.... *tada *gun of the head: Jeg hadde aldri klart det selv, men tanken er god Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Det er ikke noe problem å få tilbake en slettet character. Heller ingen grunn til å slutte om du liker spillet. Endret 24. desember 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det er ikke noe problem å få tilbake en slettet character. Heller ingen grunn til å slutte om du liker spillet. Så ingen grunn til å slutte med heroin om man liker det heller da? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Så lenge du har råd til å finansiere det: Ikke annet at det er ulovlig. Men er WoW ulovlig? Nei. Endret 24. desember 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Overraskende mange som foreslår alkohol som løsning på problemet. Noe som er rimelig upassende dersom personen er så gammel som navnet tilsier. Foreslår at du skaffer deg en hobby, finn noe du vil lære eller bli bedre på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Så lenge du har råd til å finansiere det: Ikke annet at det er ulovlig. Men er WoW ulovlig? Nei. Selv om det er gøy så trenger det ikke å være så lurt å fortsette med det. Om trådstarter greier å slutte og leve et mer sosialt liv er dette supert for han. Anbefaler og starte en ny tråd i en mer passende del av forumet Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Hvorfor er det supert for ham om han får et mer sosialt liv? Min erfaring er at sosialt liv og andres nærvær er oppskrytt. Endret 25. desember 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå