ZtriCk-T Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Hey. Mange kjenner sikkert til Nyhm og den gjengen. Har hørt på WoW parody sanger en god stund nå, har syntes det har vært morsomt og søkt etter flere. Men nå nylig slo det meg; Hva med å prøve å lage en selv? Tankene fløy videre, og fikk meg til å spørre meg selv; er det noen norske som faktisk er interessert i å lage WoW sang parodier? Jeg har selv ingen venner i virkeligheten som er interessert i å lage parodier av sanger. Hvordan er det med dere; Spiller mange av vennene dine World of Warcraft? Er du interessert i "WoW-sanger"? Har du noen gang hatt lyst til å lage en sang parodi til WoW selv? Det her kan vel regnes som en liten spørreundersøkelse, ettersom jeg bare er nysgjerrig. Sang: Decision ft. Sharm - 2v2 / Parodi av Mike Jones - Next To You Endret 20. desember 2009 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Tror ikke det er så veldig mange som interesserer seg for norske wow sanger. Noe av grunnen er at spillet er på engelsk, og i sånne sanger bruker man mange wow uttrykk som ikke egentlig kan oversettes.. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Tror ikke det er så veldig mange som interesserer seg for norske wow sanger. Noe av grunnen er at spillet er på engelsk, og i sånne sanger bruker man mange wow uttrykk som ikke egentlig kan oversettes.. Mente ikke å lage sanger på norsk, men om noen av oss norske lager wow sanger (På engelsk) Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Var vel et forsøk for noen år siden som ble postet her på diskusjon.no https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=720794 Anbefales sterkt, veldig sterkt, å styre langt unna... Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Tror ikke det er så veldig mange som interesserer seg for norske wow sanger. Noe av grunnen er at spillet er på engelsk, og i sånne sanger bruker man mange wow uttrykk som ikke egentlig kan oversettes.. Mente ikke å lage sanger på norsk, men om noen av oss norske lager wow sanger (På engelsk) Ah, jamen daså! Da kan det sikkert være mulig, men er ikke lett å få det til å bli bra, tenker jeg.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Var vel et forsøk for noen år siden som ble postet her på diskusjon.no https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=720794 Anbefales sterkt, veldig sterkt, å styre langt unna... Kødder faen ikke, tenkte på den i dusjen idag. Kommer faen aldri til å glemme når den tråden ble laget. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Noen som har den norske sangen liggende og som kan laste den opp et sted? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Yepp, vil gjerne høre på den ;P Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Sjekk video response også Endret 21. desember 2009 av Delta_hf Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Var vel et forsøk for noen år siden som ble postet her på diskusjon.no https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=720794 Anbefales sterkt, veldig sterkt, å styre langt unna... Kødder faen ikke, tenkte på den i dusjen idag. Kommer faen aldri til å glemme når den tråden ble laget. i dusjen sa du? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ja begynte å nynne på den helt ut av det blå. Tenker ofte på dårlige norske "rappere" i dusjen. er noe avslappende ved det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 SkyMarshall her på forumet har vel noen WoW-sanger (bl.a.) liggende. Fyren er jo genial og har laget mye genialt generelt Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 http://www.skymarshallarts.com/ Har mye bra han ja. Hatt mange av sangene hans i flere år nå. Er faen så geniale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå