Gå til innhold

Den store promille-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når? - 1-3.1.2010

Hvilken anledning? - Nyttårsaften den 1, og fylLan (øl og PC) den 3. Samme som skjedde begge dagene, så jeg slo de sammen

Hva ble drukket? - Billig øl og vodka

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 11

Hvilke utesteder ble besøkt? - Stort sett hjemme, men det blir uansett en ur på Rock City uansett!

Dansing? - Streit mann, nuff said ^^

Klining og tafsing? - Vennene mine påstår at det skjedde ting ute. Det husker ikke jeg, og sitter med tre ukjente telefonnummer.

Var du frekk? - Skulle gjerne sagt nei, men det er vel ingen annen grunn til at jeg hadde en bergenser på 2,2 meter i trynet?

Skjedde det noe kult? - Nyttårsaften: God biff og øl med gode venner, før det eskalerte og reduserte kåken til et bomba ho**hus.. Dro så ut. FylLan: Vodka og warcraft 3. Vi gir opp datamaskinene når vi ikke lenger treffer tastene. Flyr på byen, kommer alle hjem med ukjente klesplagg og ubesvarte spørsmål. Måtte gå dagen derpå og ta telefoner for å pusle sammen hva som hadde skjedd den kvelden.

Terningkast på fyllekalaset? - klare seksere

Lenke til kommentar
Hadde håpet det selv! Enten så vil ikke folk dele det med verden, eller så er det bare svette nerder her inne. :p

Etter hvert som jeg har fått samlet meg etter nyttårsaften, blitt fortalt ting, sett bilder, og husket mer og mer, har jeg funnet ut at jeg ikke vil dele opplevelsene mine med verden. Det er altfor stor risiko for å bli kjent igjen hvis noen snubler over denne tråden.

Lenke til kommentar

Når? - Litt usikker på dato, men det var i november 2008.

Hvilken anledning? - Bare en jente-nabo av meg som hadde bedt på seg hele bygda, og hele bygda kom.

Hva ble drukket? - Min først gang med sprit, drakk cider før det. 7/8 av en flaske Bacardi Lemon, pluss en øl, tror jeg.

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 10, jeg glemte blandevann og brukte derfor vanlig vann.

Hvilke utesteder ble besøkt? - Var i huset hele tiden.

Dansing? - Det ble mye dansing etterhvert som jeg fikk mye innabords, selv om det gikk for over.

Klining og tafsing? - Litt tafsing på en jente, men jeg husker ikke så mye av det.

Var du frekk? - Nei, er som regel ikke det :p

Skjedde det noe kult? - Mange folk og mye liv, jeg fikk se et bilde der jeg ligger over dassen og jeg har et glimt der både moren og faren min bærer meg ned trappa fordi jeg er så full som du kan få det.

Terningkast på fyllekalaset? - Jeg faila hardt, våkna dagen etterpå med klærne på, kjempesvett og spy under min venstre skulder. Var overraskende ikke dårlig, kun litt slapp. Men jeg fikk meg en lekse :) skulle man tro ...

Lenke til kommentar

Når? - 01.01.2010

Hvilken anledning? - Nyttårsaften !

Hva ble drukket? - Carlsberg, baileys, vodka (av det jeg husker)

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 8

Hvilke utesteder ble besøkt? - Hjemmefest

Dansing? - Joda :p Fylledansen..

Klining og tafsing? - Havna i seng med noen jenter flere ganger, og ryktene ville ha det til at jeg var keen på ei, men mengden jeg husker er rimelig begrenset

Var du frekk? - Jeg tror/håper da ikke det .. Pleier å være gla'laks i fylla

Skjedde det noe kult? - Det vet jeg faktisk ikke :p

Vil ha nyttårsaften oftere :love:

Lenke til kommentar

Når? - 03.01.2010

Hvilken anledning? - Bursdagsfest for to venninner

Hva ble drukket? - 7 Tuborg Lite, 4 Corona, 1 Halvliter Hansa, Hot N' Sweet, Random sprit-drink

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 7

Hvilke utesteder ble besøkt? - Lokalet som var leigd for anledninga.

Dansing? - Dansa litt med nokon nye bekjente jenter.

Klining og tafsing? - Var med madammen :innocent:

Var du frekk? - Nei

Skjedde det noe kult? - Sidan eg var sjuk, og skulle på formiddag dagen etterpå, skulle eg ta det "rolig", og hadde kun med meg 6 Tuborg Lite. Skal nemnast at eg aldri hadde smakt den før, skulle prøva å vera litt sunnare. Dessverre smakte det piss, og ein kompis gav meg 4 Corona for at eg skulle komme i gang. Etter dei fire coronaene, sklei Tuborgen ned på høgkant. Relativt god musikk (eg hadde laga playlist, så det meste var Pinkk Floyd, Muse, Ac/Dc, John Mayer osv) men nokon idiotar skulle absolutt høyre Lady GaGa o.l. :roll:

I og med at eg hadde drukke relativt mykje, sa eg ikkje nei takk til litt Hot N Sweet og sprit heller, da eg hadde heilt gløymt at eg skulle på jobb neste dag ... Deretter gjekk turen på Torgloftet, for enda ei pils og litt dansing, før ein kompis og madammen henta meg i bil og køyrde oss heim.

Terningkast på fyllekalaset? - Alt i alt ein enorm kveld - sett bort i fra at dagen etter på jobb var heilt jøvlig :p5.

Lenke til kommentar

Når? - 31.12.09

Hvilken anledning? - nyttårsaften

Hva ble drukket? - flaske bacardi razz, halvliter med minttu og tyrker

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 8 trur jeg

Hvilke utesteder ble besøkt? - ingen

Dansing? - ikke som jeg husker

Klining og tafsing? - absolutt ikke. Min kjæreste var ikke der

Var du frekk? - litt muligens

Skjedde det noe kult? - husker ikke

Terningkast på fyllekalaset? - 2, kjipt uten dama

Lenke til kommentar
jeg glemte blandevann og brukte derfor vanlig vann.

Kinda desp? Bedre med rent da.

Og var det seriøst ingen som kunne spandere litt brus?

Når det gjelder alkohol er jeg veldig sær, jeg liker ikke øl (JADA det er en vanesak, har prøvd og vent meg til det, men kroppen sier bare nei etter en halv en) og det er veldig mye sprit jeg ikke liker. Bacardi lemon smaker helt forferdelig. Spandering av blandevann er det ingen som gjør her, siden alle har med seg akkurat passe. Derfor, vann :)

Lenke til kommentar

Når? - 31.12.2009

Hvilken anledning? - Nyttårsaften, rundt 55 personer.

Hva ble drukket? - Øl, Whiskey/Cola.

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 11

Hvilke utesteder ble besøkt? - Lokalet som var leigd for anledninga.

Dansing? - Ja, etter det jeg har fått høre.

Klining og tafsing? - Ja, etter det jeg har fått høre.

Var du frekk? - Vet ikke?

Skjedde det noe kult? - Jeg fikk selv ikke med meg dette da jeg var overstadig beruset. Men det skjedde jo litt iløpet av natten. En fikk hjertestans og det ble full utrykking med brannvesen og ambulanse. De kom med hjertestarter og fikk liv i han igjen. Han ble fraktet til sykehuset. En ble funnet dritings og stivfrossen i snøen (ca -15 den kvelden)utenfor lokalet, ble hentet av foreldrene. Gikk bra. Og så hadde det vært en del slossing hvor en hadde mistet noen fortenner. Selv vet jeg ikke hvordan eller når jeg kom meg hjem men jeg voknet opp hjemme hvertfall.

Lenke til kommentar

Når? 2. juledag

Hvilken anledning? - 2.juledagsfeiring

Hva ble drukket? - Smakte på diverse greier, hadde ikke drikke selv.

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 0, var ganske lame enda man ble låvet årets fest.

Hvilke utesteder ble besøkt? - ingen

Dansing? - Joda :)

Klining og tafsing? - Nope

Var du frekk? - Nicht

Skjedde det noe kult? - Ikke i det hele tatt :)

Terningkast på fyllekalaset? - 0 - Da alle blir låvet årets fest, men blir tvunget til å stå ute å drikke blir det ikke gøy! De selgte også "Blandevann", men var jo ikke lov å drikke inn, så var ikke noe å blande med :) Jeg var der kun til det var ferdig for å utnytte de 200 kronene jeg betalte for å komme inn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...