Gå til innhold

Den store promille-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Når? - 31.12.09

Hvilken anledning? - Nyttårsfeiring på en hytte i valdres

Hva ble drukket? - Øl og jellyshots

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 7 eller 8

Hvilke utesteder ble besøkt? - Ingen

Dansing? - Nei

Klining og tafsing? - Nei

Var du frekk? - Nei

Skjedde det noe kult? - Hytta hadde en badestamp rett utenfor så ble mye drekking i denne. Veldig gøy, men jeg fikk partyblære ganske fort og ble flyvende opp og ned fra stampen for å late vannet. Og selvfølgelig måtte det gå galt en gang da jeg skulle i stampen igjen. Presterte å skli og smelle stumpen hardt i kanten på stampen forså og gå ned i vannet med ansiktet først.

Terningkast på fyllekalaset? - 5 av 6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg foreslå at vi avskaffer dette punktsystemet? Jeg tror det blir morsommere å lese hvis hver person bare forteller fyllehistorien på sin måte, for jeg ser at det er lite relevant hva man drakk og hvor man for de fleste historiene.

 

Førstepost:

Fylletråden! Bruk oppskriften under om du vil. :)

 

;)

Lenke til kommentar

Når? - 13.11.08 ? (Husker ikke eksakt)

Hvilken anledning? - Volbeat konsert

Hva ble drukket? - Øl og vodka

Hvor dritings ble du? Sikkert en 7 på 1-10 skala.

Hvilke utesteder ble besøkt? - Folken + alle andre utesteder i Stavanger

Dansing? - Hoppet og spratt som en annen galning

Klining og tafsing? - Neh

Var du frekk? - Joda, som alltid!

Skjedde det noe kult? - Supert vors. hos noen folk fra der jeg kommer fra. En helt sinnsyk konsert, kom ut fra lokalet og kunne bare VRI alle klærne av svette. Og kunne ikke snakke på 3 timer, men vil si det er slik det bør:)

Terningkast på fyllekalaset? - 5 (siden det var en kosert)

Vellykket - Meget vellykket

Lenke til kommentar

Hoho, husker noen, peiser ut alle i en jeg.

 

Når? - 1. mai

Hvilken anledning? - Lokalt musikkhus i Lofoten

Hva ble drukket? - Øl, vodka, jævlig masse anna jeg ikke vet hva var

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 5-6 en plass

Hvilke utesteder ble besøkt? - Ingen

Dansing? - Huff, fylledansing

Klining og tafsing? - Med ei eller anna, vet ikke hvem^^

Var du frekk? - Alltid glad jeg :D

Skjedde det noe kult? - Ikke noe spess, det var bare veldig koselig, og stemningen var i taket siden det var starten på 17 dager med hævlette :D Siden vi var russ var det mye skriving på bukser, og pupper faktisk... fant jeg ut. Hvorfor jeg skrev "Hvem som helst" der kan diskuteres ;)

Terningkast på fyllekalaset? - Vellykket - 6. Man kan ha det moro uten at noe spess skjer ;)

 

 

Når? - I juli engang,

Hvilken anledning? - Russesammenkomst, rett før alle skulle på ferie, så flytte utenbys

Hva ble drukket? - Ei Kalinka 22%, 6 øl, pluss mye mer øl stjålet fra de som jeg mente hadde nok (Robin Hood style)

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 7-8, men det var lenge

Hvilke utesteder ble besøkt? - Ingen, var på stranda

Dansing? - Nope

Klining og tafsing? - Nope

Var du frekk? - Som over, nei ;)

Skjedde det noe kult? - Tja, alt var moro det, var og vandra i noen huler, spilla masse drit, gitar, amerikansk fotball, snakka mye dritt, var full fra 20.00 til 08.00 dagen etter. For å si det sånn, det var ikke jeg som kjørte bilen min. Nedturen kom når bilen hosta, harka og spydde ut masse hvit røyk. To måneder etterpå skifta jeg toppakning :p

Terningkast på fyllekalaset? - Det var moro selv om det skjedde lite. 4+, kanskje 5-. Jeg savner denne festen av en eller annen grunn, var nok den gode stemninga ;)

 

Når? - I juli denne også

Hvilken anledning? - Beachparty

Hva ble drukket? - Smirnoff. 40%

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 10

Hvilke utesteder ble besøkt? - Nada

Dansing? - Tviler

Klining og tafsing? - Tviler

Var du frekk? - Tviler

Skjedde det noe kult? - Skulle ønske jeg visste det :p Som jeg normalt gjør, drikker jeg Kalinka 22%, denne gangen var det 40%, men jeg drakk fort som faen i håp om at jeg skulle bli full. Det var ikke mer en 15 min så var en halvliter av flaska borte. Så jeg husker ikke mye etter elleve, bortsett fra at det var første gang jeg har vært redd i bil. Og at jeg måtte bæres bort fra leirbålet til skyssen. Når jeg kom på stranda igjen så satte jeg meg i bilen til pappa (som jeg brukte pga. toppakning, les over), satte musikk og klimaanlegg på fullt. Når jeg våkna var bilen så tom for strøm at det ikke kom lys i noe som helst, ikke en gang nødblinken.

Terningkast på fyllekalaset? - Lite vellykket - 3-

Lenke til kommentar

Når? - 9.01.2010

Hvilken anledning? - Bursdagsfest hos en venn som ble 18.

Hva ble drukket? - Halv Flaske smirnoff red 40%, 4 bokser smirnoff ice, 3 bokser med cider.

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - Jeg kunne fortsatt smake ølen når jeg prøve å drikke den på mitt fulleste punkt, og jeg er ikke noe glad i øl, så jeg vil si 5. + det at jeg starta å bli mindre og mindre beruset mot slutten slik at jeg ikke ble noe sjuk i dag :)

Hvilke utesteder ble besøkt? - Var i huset hele tiden, untatt noen pauser ute.

Dansing? - Nei, men litt headbanging

Klining og tafsing? - Nei, ikke som jeg vet om.

Var du frekk? - Nei, er snill i fylla jeg.

Skjedde det noe kult? - Jeg gikk inn på kompissen (han som fylte 18) og dama :confused: jeg så ikke noe, men ble temmelig flau :blush:. Også var det en fyr som var så jævlig full at vi måtte bruke makt for å hindre han i gå hjem. For siden det var så kaldt var vi redd at han skulle dette et eller annet sted å fryseihjel. Samma fyren tok skoen min rett før jeg skulle gå, og da fikk gode gamle perrern panikk, han som hadde spesial lagde såler å greier å greier, jeg måtte ha de skoene, fant de heldigvis tilslutt da, og jeg tror ikke han som fant dem har blitt takka så mye i hele sitt liv.

Terningkast på fyllekalaset? - Vellykket - 5 av 6.

Lenke til kommentar

Når? - 09.01.2010

Hvilken anledning? - Vanlig fest hos naboene

Hva ble drukket? - Tørr cava, hjemmelaget 96% kirsebærlikør, blåbærlikør, Urgedram (50/50 urge + vodka)

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 4

Hvilke utesteder ble besøkt? - Var i huset hele tiden, untatt noen pauser ute.

Dansing? - Nope.

Klining og tafsing? - En og annen klem, var to jenter der og begge hadde type.

Var du frekk? - Nei

Skjedde det noe kult? - Kult å møte igjen de to jentene og generelt være på fylla igjen. Alltid kult å være på fylla :D

Terningkast på fyllekalaset? - Vellykket, selv om jeg mista kameraet mitt (igjen) da en av jentene konfiskerte det etter at jeg hadde tatt 3 bilder :p Terningkast 4. :)

Lenke til kommentar

Når? - 09.01.10

Hvilken anledning? - Vanlig bygdefyll

Hva ble drukket? - Hjemmebrent, koskenkorva, vin, mickey finn og øl.

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 6-7

Hvilke utesteder ble besøkt? - Var innom den lokale puben som alltids.

Dansing? - Fint lite denne gangen, satt mer å digget til musikken i sofaen.

Klining og tafsing? - Var ikke mye

Var du frekk? - Neh, litt småfrekk mot ei blondine.

Skjedde det noe kult? - Egentlig ikke så mye, ble faktisk tålig full i motsetning til de forrige gangene, kult i seg selv det. :p

Terningkast på fyllekalaset? - 4, bare det å være så full at man ikke husker alt er gøy i seg selv og trekker opp gårsdagen :)

Lenke til kommentar

Når? - 15.01.10

Hvilken anledning? - Russekro

Hva ble drukket? - Brennevin

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 7

Hvilke utesteder ble besøkt? - Ingen, vors også rett til lokalet der russekroa var.

Dansing? - Altfor lite folk til jeg tørte å hive meg utpå.

Klining og tafsing? - Nei

Var du frekk? - Tror jeg var ganske snill :)

Skjedde det noe kult? - Neh, klarte jo å prestere å skrive ting på facebook som man absolutt burde holde for seg selv men. Alltids gøy på kro når man er full :D

Terningkast på fyllekalaset? - Svak 4, altfor mange kjentsfolk som var edrue ! Men funka fordiom

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når? - 30.02.10

Hvilken anledning? - Vanlig lørdagsfyll?

Hva ble drukket? - 50 Cl Kalinka, og 4 smirnoff ice. + noe mer kanskje.

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 6

Hvilke utesteder ble besøkt? - Dro på beats, og der kjøper jeg aldri noe igjen, er jo faen meg dobbel pris på alt nesten.

Dansing? - Nei, var ikke på beats så lenge.

Klining og tafsing? - Litt tafsing på ei venninne

Var du frekk? - Nei, er snill i fylla jeg.

Skjedde det noe kult? - Møtte en god del gamle venne so jeg ikke har sett på lenge, og ble kjent med ei gammel elev av muttern.

Terningkast på fyllekalaset? - 4/6

Lenke til kommentar

Når? - 28.01.10

Hvilken anledning? - Feiring av å være ferdig med eksamen

Hva ble drukket? - Hva ble ikke drukket? (det jeg husker jeg drakk: øl (7 halvitere og noen flasker, 6 shooters, 1 shot absint, noen drinker med finlandia lime (tror jeg). og 8 tequila shots) og prisen ble 70pund for hele kvelden. Takk gud for britiske priser! :D

Hvor dritings ble du? - 8/10

Hvilke utesteder ble besøkt? - Var på de fleste pubbene her i byen og endte på en litt mindre nattklubb

Dansing? - Man kan vel kalle det dansing :p

Klining og tafsing? - Nei, var ikke målet med kvelden heller

Var du frekk? - Snill i fylla jeg å

Skjedde det noe kult? -

Terningkast på fyllekalaset? - 5/6 (hadde vært en 6-er om jeg ikke våkna dritings klokka 2 på ettermiddagen og spøy i store mengder)

Lenke til kommentar

Når? - 22.08.09

Hvilken anledning? - Fest hos meg med noen kamerater, en kollega, ei tidligere kollega og to venninner av henne

Hva ble drukket? - smifnoff ice, noe ala tyrker av meg, øl og diverse andre ting av de andre

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - mellom 8 og 10 tror jeg

Hvilke utesteder ble besøkt? - Ingen, kom oss aldri så langt, festen varte til ca 3.30

Dansing? - Nope, bare prating og høring på musikk

Klining og tafsing? - ikke som jeg husker så tviler siden jeg hadde dame da og de som var der var ikke single tror jeg

Var du frekk? - niks, ikke som jeg kan huske

Skjedde det noe kult? - jeg begynte å synge på barne-tv sanger for full hals vissnok. Hadde jeg bare husket det. Hadde sunget på "Kalle Klovn", "Andungen kvakk-kvakk" blant annet.

Terningkast på fyllekalaset? - 5-6

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Når? Påskeaften 2001 tror jeg det var

 

Hvilken anledning? Bare litt påskekos hos en kamerat, vi var 3 kamerater

 

Hva ble drukket? cider, sprit, tyrker, gud vet hva, mye var det iallefall

 

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10)10++

 

Hvilke utesteder ble besøkt? Ingen, ingen av oss hadde sannsynligvis kommet inn noen plass.

 

Dansing? nope, ikke med 3 gutter

 

Klining og tafsing? niks

 

Var du frekk? ikke som jeg kan huske

 

Skjedde det noe kult? vel, han vi var hos sovnet, så vi prøvde å plage han litt med diverse ting.

 

Terningkast på fyllekalaset?6

Lenke til kommentar

Når? - 06.03.10

Hvilken anledning? - Lørdagsfyll. Feire at det er perm

Hva ble drukket? - Six-pack Heineken, noen tyrker-shots, 4/5 Vodka Batteries

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 6

Hvilke utesteder ble besøkt? - Moon og Kafka. Begge i Sandefjord

Dansing? - Mye dansing!

Klining og tafsing? - Litt tafsing på venniner og ukjente

Var du frekk? - Neh. Er aldri frekk i fylla. Var dog litt sur når jeg gikk hjem

Skjedde det noe kult? - Ikke utenom det vanlige. Kult vors, grei musikk, greie priser, mye bra å tafse på.

Terningkast på fyllekalaset? - 4

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når? - Rundt 8 Mars 2010 tror jeg.

Hvilken anledning? - Barcelona, Klassetur. Do i need to say more?

Hva ble drukket? - Øl, white russian, mojitos og shots

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - En god 8`er.

Hvilke utesteder ble besøkt? -Et random utested i Barcelona. Bra musikk.

Dansing? - Dessverre ja.

Klining og tafsing? - Litt.

Var du frekk? - Nei.

Skjedde det noe kult? - Dritfet stemning! Free shots hele kvelden gjør at man blir litt gal i hodet. Vi pissa i drinken til en kar og han drakk den, uvitende om at han drakk piss. Det ble raving. Endte opp med nattmat på KFC.

 

Terningkast 5+. Meget bra.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Når? Husker ikke helt, var vel en eller 2 uker siden.

Hvilken anledning? Vrengefest

Hva ble drukket? Smirnoff North og Kalinka

Hvor dritings ble du? 10/10

Hvilke utesteder ble besøkt? None

Dansing? For full til det.

Klining og tafsing? Tviler

Var du frekk? Neppe

Skjedde det noe kult? Jeg ble kjørt hjem kl 11 for hvis purken hadde sett meg hadde jeg endt på glattcelle. Muttern og brodern lurte også på om de skulle kjøre meg til legevakta for å pumpes.

Terningkast på fyllekalaset? 1 av 6 Jeg synes det er så fælt at jeg har kasta bort en av russefestene mine fordi jeg drakk litt mer enn det jeg burde.

 

Når? 30. april til 1. mai

Hvilken anledning? Russedåp

Hva ble drukket? Passoã og 3 cider

Hvor dritings ble du? 6/10 (Perfekt for meg, for da vet jeg hvor jeg er og hva jeg gjør, og den sosiale barrieren min er borte :))

Hvilke utesteder ble besøkt? None

Dansing? Litt.

Klining og tafsing? Nei.

Var du frekk? Nei, jeg er generelt veldig snill, jeg fikk faktisk roa ned en kompis av meg som var ganske sur.

Skjedde det noe kult? Ja masse! Jeg ble døpt: PMS, også fikk jeg se kompisene mine bli døpt, osv. Også snakket jeg med dr.phill (som han ble døpt, siden han ofte er "psykiater osv" i fylla) om livet mitt generelt.

Terningkast på fyllekalaset? 6 av 6 Jeg hadde det kjempe gøy, eneste som kunne gjort det bedre hadde vært hvis jeg hadde hooka opp med ei fin jente :)

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Når? - 08.05.10

Hvilken anledning? - Jeg ble 18!

Hva ble drukket? - Øl, cider, champagne, smirnoff north (?)

Hvor dritings ble du? (Skala fra 1 til 10) - 7

Hvilke utesteder ble besøkt? - Ingen, hjemmefest

Dansing? - Nope

Klining og tafsing? - Nope, hadde bare nære venner der, hovedsaklig gutter

Var du frekk? - Nei

Skjedde det noe kult? - Tilbrakte vel nærmere 4 timer i boblebadet på verandaen :D

Terningkast på fyllekalaset? - Vellykket, storkoste meg hele tiden og hadde det ganske bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...