angst_ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Halloen En av mine mer kreative venner bestemte seg for å være kjempemorsom under gavevalget til bursdagen min, så han gav meg en klump med 50-øringer (tror det er 200 kr til sammen) som er limt sammen. Disse er jo selvfølgelig helt ubrukelige før jeg får av all limet, og derfor lurer jeg på, hvordan kan jeg løse opp limet? Da helst uten å ødelegge pengene. Som han selv beskrev limet: Lim som er 5x så sterkt som vanlig superlim, ispedd litt trelim for til å fylle småhull osv. Anyone? Lenke til kommentar
thn93 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Prøv zalo i 5 min og så skylle det med vann etter på Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Prøv zalo i 5 min og så skylle det med vann etter på Zalo løser opp fett, ikke lynlim. Lenke til kommentar
thn93 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Prøv zalo i 5 min og så skylle det med vann etter på Zalo løser opp fett, ikke lynlim. Når jeg tok lynlim på fingrene så brukte jeg zalo for og få det av igjen Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Når jeg tok lynlim på fingrene så brukte jeg zalo for og få det av igjen Hadde limet herdet på fingrene dine? Jeg regner med at myntklumpen i førstepost har det og da er det vel litt vanskeligere. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Prøv med et kraftig løsemiddel som f.eks. Acetone. Den mengden Acetone du trenger koster sikkert mer enn verdien på gaven, men tror du får løst opp limet i alle fall. Lenke til kommentar
Odissen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Neglelakkfjerner, funker rått Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Aceton burde funke fint(man finner det gjerne i neglelakkfjernere). Neglelakkfjerner tror jeg ikke er så dyrt heller, så hvis du dynker myntene godt i dette og dejler løs med en hammer tror jeg du skal få fortjeneste Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Helt klart varme! Hurtiglimet vil fordampe. Svi det av utendørs (gassene gjør seg neppe særlig godt i lungene dine) med en skibrenner eller en tom blikkboks og en primus. Ole Endret 23. desember 2009 av Ole3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå