Gjest Forelsket idiot Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg er utrolig forelsket i en gutt (16 år.) Han er perfekt! Mange felles verdier og interesser, og jeg bare digger han akkurat som han er. Selvfølgelig liker min vennine han også, og hun er stikk motsatt som meg. Hun er utadvent og lite sjenert, og snakker faktisk med ham, men det virker ikke som at han er noe interessert i henne... Jeg tror vi har hatt "unormal" blikkkontakt mellom oss, men det kan jo hende at det er jeg som overtolker det. Ååå, jeg blir gal! Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Jeg er så fryktelig sjenert, og blir stokk dum hver gang jeg er i nærheten av han. Jeg klarer ikke å være meg selv, blir bare musestille og føler meg som er idiot. Jeg har msn og facebook'n hans og sånn, men det blir liksom så dumt å snakke med han der, når jeg ikke gjør det ellers... Er nok mange som sliter med det samme som meg, men måtte bare få skreket ut litt. Noen som har gått igjennom det samme - og eventuelt har tatt et steg videre og kontakten personen osv? Lenke til kommentar
NotWhatUThink Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg svarer med den mest kjente klisjéen verden kjenner til : "Du må tørre å ta kontakt! Hvis du tar kontakt er det en sjanse for at dere blir sammen eller for at han aviser deg. Hvis du ikke tar kontakt er det bare et utfall, dere blir ikke sammen. Du skjønner nå hvilket alternativ som er best for deg." Lenke til kommentar
digernes Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Begynn å snakk litt med han på msn og facebook og se hvordan det utvikler seg! Lenke til kommentar
ebolacola Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Skjønner det kan være vanskelig nå, men jeg kan garantere at gutter er enkle vesener, så bare ta kontakt som feen, så blire bra skal du se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå