Ronny M Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Jeg har ikke installert en eneste codec etter jeg fikk win7, de fleste filformatene støttes fra før. Men jeg må ha noe som fikser flv og mkv. Hva trenger jeg? Har ikke lyst til å installere svære codecpakker med masse jeg ikke har bruk for som bare legger seg oppå alle de andre som ligger der fra før, det blir bare en svær suppe føler jeg. Finnes det noe enklere som bare dekker de formatene jeg trenger? Gjør Haali Media Splitter jobben? Hva med ffdshow tryouts? Endret 20. desember 2009 av Ronny M Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har du installert VLC Mediaplayer? Den spiller av alt av formater, og har de fleste codecer inkludert. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg lastet ned Lazy Man's Matroska for Matroska, siden Windows 7 allerede har XviD og DivX codecer installert. Jeg har ikke installert noen codecer siden, som jeg ihvertfall synes er en fordel. Flash videoer vet jeg dog ikke... vlc kanskje? Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Anbefaler Combined Community Codec Pack. Lyd og bilde av .mkv fungerer fint under Windows media player. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå