daruu Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvis ikke chassisnummeret finnes på noen av stedene det skal være på bilen hjelper det ikke om du har aldri så mye salgskontrakter... Da kan det jo like godt være en stjelt bil med skiltene fra en annen lik bil på. Blir vel også ugreit med forsikringsselskapet ved et evt uhell vil jeg tro, om de ikke finner chassinr. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 chassienummeret er jo den eneste ID`n til selve bilen. det er det, og ikke skiltene eller salgspapirer som er gjeldende. om du kommer på kontroll og de finner at det er borte, så vil de misstenke at noe ulovlig har skjedd. nå står chassienummeret flere steder på bilen, antagelig finner de ett sted der det er leselig, da finner de ut historien til bilen. er den i følge chassienummeret stjelt, så hjelper det ikke hva du har av salgs-papirer... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Er det så vanskelig å la en standard bil være standard, da?Jeg kjører PEUGEOT, og har ikke engang Wunderbaum. Har riktignok dristet meg til å træ et rattrekk fra Biltema over rattet mitt, men det var fordi det var behagelig å holde i, og fordi det stod til interiøret i imitert tre. Er det noe som helst poeng i å herpe bilene sine og sloss mot loven? Har på ingen måte herpa bilen min, er bare at eg ønsker og ha en bil som tar seg litt godt ut, det er ikkje sånn billig utstyr som er i bilen, det er dyrt og sikkelig utstyr, som eg kan få godkjent viss eg ønsker det, xenon lys er jalla, dei sto på bilen da eg kjøpte den, Chassienummere va fjerna då eg kjøpte den, skal snakke med BT i dag, har ikkje wonderbaum skjøl, har heller ikkje noke jalla, har lakka bilen, lagt på soting bak, M3 look speil, og senka den, litt fine felga, bilen serkje ut som en klassisk råne bil, må jo gjøre litt stas på stjerna på panseret det og sloss med loven gjør alle kvar einaste dag, på sin egen måte, den som skulle fulgt loven på alle punkt kunne aldri levd som e lykkelig menneske. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 chassienummeret er jo den eneste ID`n til selve bilen.det er det, og ikke skiltene eller salgspapirer som er gjeldende. om du kommer på kontroll og de finner at det er borte, så vil de misstenke at noe ulovlig har skjedd. nå står chassienummeret flere steder på bilen, antagelig finner de ett sted der det er leselig, da finner de ut historien til bilen. er den i følge chassienummeret stjelt, så hjelper det ikke hva du har av salgs-papirer... hmm, er jo en -91 E230 W124 karosseri, har du noken formeininga om kor eg kan finne nummere hen? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Uten at jeg kjenner den spesifike bilen, så vil jeg tro at dersom du sjekker hele den lakkerte delen av chassiset som er synlig i motorrommet, da spesielt over hjulopphenget, samt i reservehjulsbrønna vil du på et av de punktene finne chassisnummeret trykt inn i metallet. Om jeg ikke tar veldig feil så holder det at ett av de punktene der chassisnummeret skal være trykt inn i metallet er borte for å gi trøbbel. Dataplata som er påklistret eller festet til chassis der nummer, vekt, osv står er noe annet som jeg kan tenke meg kan fås tak i ny av. Endret 22. desember 2009 av gxi Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Stjerne på panseret og M3-speil? :hmmm: Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har som regel mest med hvordan humøret til kontrolløren er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå