M4ds Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Av en eller annen grunn sluttet det trådløse nettet å virke på min og broren min sin PC. Det funket utmerket før, men nå får vi rett og slett ikke nett. En annen bror jeg har får nett med en gang, uten problemer. Jeg har også sett at Iphonen mister nettet. Men denne gangen er det kun et sykt svakt signal den får. Nettet sluttet bare plutselig å funke, så jeg vet ikke hva som kan ha skjedd. Jeg antar det er noe med den boksen som gjør nettet trådløst, den som sender ut signalene altså Men er det noen mulighet til å finne ut hva som har skjedd, og hvordan man kan fikse det? Og jeg antar dere trenger noe info om hva slags router jeg har etc.. men bare si hva dere trenger, så skal jeg prøve å finne det ut. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Signalstyrke er en faktor. Du bør også finne ut om du har 802.11a/b/g eller n-sender og klienter. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg er rimelig sikker på at vi har 802.11a/b/g Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Både a, b og g? Jeg spurte om det var a eller b eller g eller n. Beklager dårlig formulering =) Du kan også ha blandinger av bokstavene dog. b/g/n for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå