Gå til innhold

SE T610 og Telebutikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hey.

young talk er det beste abb. for ungdommer/voksene. man får 200 kr i månden som man må betale med postgiro, de 200 går rette til mobilen, man kan ringe for dem, det koster 2.49 til hvem du ringer, når du ringer og hvor du ringer fra.(untatt fra utlandet). man får 30 gratis tekstmeldinger i månden. ganske brukbart abb.

Lenke til kommentar

I tillegg kan du da få Netcom sin forsikring "Toppforsikring Pluss" for 42 kr i mnd.. Det er vel den beste på markedet for øyeblikket? Vet noen om de 42 kr trekkes fra de 200 kr du har i ringetid pr mnd, eller kommer det som ett tillegg? Jeg vet jeg tidligere har snakket varmt om Elkjøp sin forsikring, men etter at de kortet ned variheten fra 3 til 1 år, og den ikke gjelder tyveri/tap, er jeg blitt temmelig forbannet! :D hehe

Lenke til kommentar

Ingen verdiforingelse betyr enkelt å greitt at

ein må betale ein prosentandel av telefonens verdi grunna at telefonen er gammal.

Den andre forsikringa til netcom (31,- pr mnd) er det 20 % etter eit år,

og 2% etter måned 13 og utover.

Eksempel:

telefon som koster 3000 og blir erstatta når den er 12 månader

3000 *25% = 750,-

Då blir det 300, (egenandel) + 750 (verdiforingelse) totalt 1050,- å betale for den nye telefonen.

 

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Ingen verdiforingelse betyr enkelt å greitt at

ein må betale ein prosentandel av telefonens verdi grunna at telefonen er gammal.

Den andre forsikringa til netcom (31,- pr mnd) er det 20 % etter eit år,

og 2% etter måned 13 og utover.

Eksempel:

telefon som koster 3000 og blir erstatta når den er 12 månader

3000 *25% = 750,-

Då blir det 300, (egenandel) + 750 (verdiforingelse) totalt 1050,- å betale for den nye telefonen.

 

 

mvh

JanEirik

 

Men når det ikke er noen verdiforingelse eller egenandel får man jo tilbake 3000

Lenke til kommentar

Et par ting jeg lurer på... Hvis jeg bestiller mobilen med youngtalk på telebutikken nå; vil jeg da få de 350 kr Netcom gir ut til folk som tegner abonnementer før den 6. Juni? (Dette er noe jeg har hørt av en kammerat og er ikke sikker på om det stemmer...) Evt. hvordan funker dette? Når tegner jeg abonnementet? Når jeg får mobilen, når de får inn mobilen, når de sender den ????

Lenke til kommentar
og når blir det bekreftet at jeg er kunde hos dem?

 

Bekreftet blir det vel på flekken... Men ditt gamle nummer blir ikke portert før etter 10 dager, og i mellomtiden må du bruke ditt gamle abb. Det tar hverken mer eller mindre enn 10 dager på minuttet fra da det nye abbet. er registrert til du kan bruke det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...