fiskejeger Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Noen som veit hvordan jeg får to spells på samme hotkey/knapp(1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,+) En jeg kjenner trenger bare å holde nede shift så kommer det ene spellet, trykker han bare en kommer den andre.... Han er madge da, men det funker for priest også.... Men hvordan?? takk for svar Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 #showtooltip /cast [nomodifier] spell uten shift her /cast [modifier:shift] Spell med shift her Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 #showtooltip/cast [nomodifier] spell uten shift her /cast [modifier:shift] Spell med shift her Å på godt norsk??? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Bare copypaste det inn i en macro, og skriv inn spellen du har tenkt å bruke der det står "spell med/uten shift her". Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 #showtooltip/cast [nomodifier] spell uten shift her /cast [modifier:shift] Spell med shift her Å på godt norsk??? du må lage en macro med det han skrev. f.eks: #showtooltip /cast [nomodifier] Flash heal /cast [modifier:shift] Greater Heal flash heal vil da vises når du IKKE Holder shift inne, greater heal vil vises NÅR du holder shift inne. Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 SÅ det jeg gjør: Går til den snakke bobla, trykker macro elns og så new og hva skal jeg skrive hva den heter? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Eller bare skriv /m i kommandolinja på wow (altså, trykk enter og skriv /m). Også copypaster du inn og legger til riktig spells. Og det er samma hva du kaller macroen, det har ingenting å si.. Endret 20. desember 2009 av Hakasu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå